Aviseringar
Rensa alla

du & jag döden


Ämnesstartare

kommer för alltid vara det absolut bästa kent-albumet
gåshud rakt igenom

aaaaaaaaaahhhhh

skulle sova tidigt idag men lyckas alltid bli övertrött eller pigg runt 23 så jag "måste" vara vaken till minst 02.

vad sysslar ni med da? har ni gjort något skoj idag eller ska ni göra något kul i veckan? tell me!

funderar på att köpa en skinnjacka
dock inte i äkta skinn


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Sov nu då för fan! Gäller er andra också, får aldrig någon chans att vara i fred här längre och spamma forumlekar. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gillar vapen & ammunition


   
SvaraCitera

köp inte


   
SvaraCitera

Varför måste du vara vaken till 2? [surprised]

Jag gör inget alls mer än och sitter här och tråkar. Borde kanske se en film eller nåt men är inte på humör just nu så jag får väl fortsätta sitta här och uppdatera! I veckan måste jag ordna ny bil då verkstaden inte vill laga den jag krockade med. [sad] Och ska åka ner till skåne igen i helgen så det börjar bli bråttom. Men jag är rätt seg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Sov nu då för fan!

kan ju inteee

Dan_the_ironman:

gillar vapen & ammunition

alla gillar det.

Macktorsken:

köp inte

köpte, eller fick, för typ 6 år sedan.

El Guaje:

Varför måste du vara vaken till 2? [surprised]

för jag kan inte somna innan [crazy]

El Guaje:

Borde kanske se en film eller nåt men är inte på humör just nu så jag får väl fortsätta sitta här och uppdatera!

haha, brukar också känna så. tycker det är rätt jobbigt att titta på film faktiskt, serier är bättre. har du något filmtips eller serietips?

El Guaje:

verkstaden inte vill laga den jag krockade med

öh, varför inte?? weird

El Guaje:

Och ska åka ner till skåne igen i helgen så det börjar bli bråttom

ska det bli skönt att komma tillbaka dit? [smile]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

köpte, eller fick, för typ 6 år sedan.

använd den, passar säkert!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

gillar vapen & ammunition


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

haha, brukar också känna så. tycker det är rätt jobbigt att titta på film faktiskt, serier är bättre. har du något filmtips eller serietips?

Så sant! Riktigt bra med serier. [smile] Vad gillar du för typ av serier? The Wire är ju bäst men det kanske inte var den typen du ville ha. [bigsmile] Min favoritfilm är iaf Office Space, den har jag nog tipsat om många gånger här på um men den borde alla se! Bättre må-bra-film finns inte. [smile]

enhimmelskdrog:

öh, varför inte?? weird

Det är en saab. Det är svårt att få tag på delar till dem nu för tiden och i och med att den är några år gammal tyckte de inte att det var värt att försöka. [sad]

enhimmelskdrog:

ska det bli skönt att komma tillbaka dit?

Lite kluven. På ett sätt ska det bli skönt att komma ner igen men just nu vill jag mest ut på min praktik, inte jättesugen att sätta mig i skolbänken i 2 månader just nu. Men det går säkert fort! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

använd den, passar säkert!

hahaha trodde du menade skivan
kom på sen att jag hade skrivit att jag tänkte köpa en jacka men då var jag låst en timme!

El Guaje:

Vad gillar du för typ av serier? The Wire är ju bäst men det kanske inte var den typen du ville ha

jag gillar det mesta! vet inte vad the wire är [blush]

El Guaje:

Min favoritfilm är iaf Office Space, den har jag nog tipsat om många gånger här på um men den borde alla se! Bättre må-bra-film finns inte. [smile]

åh, ska tanka den i veckan då. må-bra-filmer äger!

El Guaje:

Det är en saab. Det är svårt att få tag på delar till dem nu för tiden och i och med att den är några år gammal tyckte de inte att det var värt att försöka

jaha, vad dåligt. vad händer med den då?

El Guaje:

På ett sätt ska det bli skönt att komma ner igen men just nu vill jag mest ut på min praktik, inte jättesugen att sätta mig i skolbänken i 2 månader just nu. Men det går säkert fort!

två månader är ju ingenting! eller det känns ju som en evighet när man pluggar iofs. vart ska du praktisera?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mannen i den vita hatten e så jävla bra [blush][blush][blush] Och typ allt annat.

Men Mannen i den vita hatten är fan den bästa Kent-låten [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MissingNo:

Men Mannen i den vita hatten är fan den bästa Kent-låten

har typ aldirg hört denna låt.. måste göra det

en låt som fått för lite upplyftande är nog ändå:

ii ditt sneklippta hår [love] likt en iiiirländsk idol. din spegelbild i fönsterglas beundrar varje steg du tar[love][love].

och

du var på nålar när du kom, med ditt insmugglade rus [love]


   
SvaraCitera

men näää gillar Verkligen och b-sidor mer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aa gillar det mkt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

VANEJJ:

har typ aldirg hört denna låt.. måste göra det

Om vi säger så här: Popparna började gråta när de körde den som bonuslåt live [wink]

Lyssna och älska.


   
SvaraCitera