Aviseringar
Rensa alla

Du, Japp du där


Ämnesstartare

Har du tänkt på din framtid? Ska du ha barn, känner du som jag att jag hellre adopterar en unge än att sprida min egen säd som en idiot. Tar du hellre en donator som du vet en intensiv medicinsk historia på eller skaffar du barn med din respektive partner för att DNA ska spridas med erat intryck bara för att personen kommer likna er? 

Vi bygger framtiden varenda en av oss oavsett hur lite, du hamnar i viktiga uträkningar du inte ens är riktigt medveten ens existerar i för att du inte bryr dig, inte för att du borde göra det, någon gör det och därför är du en % i något viktigt.

Dödsprocent en dag, inkomst, antal barn, the list goes on.

Vad gör vi i samhället för att göra en bättre värld?

Nu menar jag inte "Oj stackars kor jag äter sallad istället" JAJA WOW VILKET MOD NI HAR SOM SÄTTER NER FOTEN

Hur många relevanta saker kommer ni åstadkomma genom att sitta vid facebook, twitter. Om människor gav lika mycket intresse för medicin, rymden och andra viktiga saker som man gör för t.ex kosmetika och SCHAMPO ETC så hade vi haft mera att leva för och kanske till och med längre att leva. JAJA spekulationer får oss ingenstans men om någon plockar upp den påhittade flaggan och ens försöker ordentligt INGEN VET VAD DEN MÄNNISKAN KAN ÅSTADKOMMA!

Jag vet att världen kommer att fortsätta med människor lika ignoranta som fåglar men jag har sagt mitt, det finns, det kanske inte betyder något, MEN MITT AVTRYCK FINNS FÖR ALL TID SOM INTERNET KOMMER FINNAS

 Jag kommer att fortsätta att leva i den här välden med falska förhoppningar och mer folk än världen egentligen kan hantera till jag dör och försvinner för att folk lever illusioner och spekulationer. Människan är en hopplös ras och jag skäms att jag är född sådan, men jag kan i alla fall se det. PEACE OUT

PS: Kastade bara ut mina tankar eftersom jag ville skriva om dom, bra anledning, bevis på att jag är mänsklig "För att"


   
Citera
Ämnesetiketter

Jag skäms inte, men alla ni andra borde.


   
SvaraCitera

ToxicWithaHintOfSteam: Jag hoppas någon annan löser våra problem (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

ToxicWithaHintOfSteam: Nepp (Du röstade på detta alternativ)33.3% (3 röster

Romantiken i hur destruktiva vi är blandat med fascinationen över den enorma kreativiteten och nyfikenheten, även hos de exemplar som inte aktivt jobbar för en "bättre" framtid.


   
SvaraCitera

  • Inget betyder något10% (1 röster)

Come come nuclear bomb


   
SvaraCitera

vad är det för jävla frågeställning. jag skäms inte över mig själv, nej. kan inte ta ansvar för varje annan enskild individ som tillhör samma art, så jag skäms väl inte direkt av att tillhöra samma art som dem heller.

vem fan håller förresten inte koll på genetiken hos folk de överväger att skaffa barn med? när det blir praktiskt genomförbart så kommer jag förvänta mig gensekvensering av eventuella kandidater. och detär väl rätt snart, kanske redan nu, egentligen. om man har pengarna. 


   
SvaraCitera

och djurrätt är en av de viktigaste frågorna vi har idag, den kan appliceras på väldigt många frågor som kommer bli högaktuella inom en mycket snar framtid. det är väl tydligt att vi måste börja betrakta sentiens som något art- och substratoberoende om vi vill undvika framtida dåligheter i relation till ickebiologiska intelligenser, exempelvis. samma fråga kommer inom en snar framtid bli aktuell där.


   
SvaraCitera

tl;dr


   
SvaraCitera