Aviseringar
Rensa alla

Du och jag i skolan


Ämnesstartare

Denna hittade jag på min dator för ett tag sen, tror jag skrev den till någon flickvän när jag var typ 15, lägger ut den mest som ett skämt =) Håll till godo! (Namnen är ändrade)

Jag sätter mig på tåget med ett leende, du vet inte om att jag kommer och jag längtar så efter ett få se din min när jag står där framför dig. Resan går ganska fort och snart står jag på stationen i Göteborg. Jag vet att du fortfarande inte har slutat skolan och jag hade tänkt överraska dig där. Vägen dit kommer jag ihåg sen jag följde med dig till skolan senast jag var hos dig. Jag går och ler hela vägen, är så glad att jag snart ska få träffa dig. När jag kommer in i din skola så träffar jag Anna, hon är på väg ut.

- Ne men hej Robin, säger hon förvånat, vad gör du här?
- Jag hade tänkt överraska Frida, hon vet inte att jag kommer.
- Åh, vad gullig du är, säger hon och ler, Frida sitter i vårat klassrum och nu hade du tur, klassen fick sluta tidigare men hon skulle göra någon läxa så hon är kvar där själv.
- Jaha okej, tack så mycket. Men du får ha det så bra så ses vi säkert!
- Ja du med, och hälsa Frida när hon ligger där under dig och gnyr.
- Haha, va, säger jag men Anna bara blinkar åt mig och vänder sig mot dörren och går ut.

Jag går alla korridorer bort mot klassrummet och när jag kommer fram står dörren lite på glänt. Jag kikar in och blir alldeles varm när jag ser dig sitta och läsa någonting samtidigt som du biter på en penna. Jag puttar upp dörren och harklar mig försiktigt, du ser upp och ser först jätteförvånad ut men sen skiner du upp och springer mot mig. Du kramar mig hårt och ser leende på mig.

– Vad gör du här gubben? Du ser verkligen lycklig ut.
– Jag ville bara vara lite spontan, är det okej, säger jag och vrider på mig i ett försök att se söt ut.
– Ja det är mer än okej! Åh vad härligt att se dig gubben. Du kramar mig igen och tar sedan ett steg tillbaka, du får plötsligt en annan blick och drar mig mot dig och kysser mig. En sådan underbar kyss som bara vi kan ha. Vi kysser varandra länge och jag börjar smeka dig över ryggen och ner över dina höfter. Du slänger armarna om min hals och jag hör att du ger ifrån dig små ljud. Jag puttar dig lite bakåt så du hamnar vid en bänk, jag lyfter upp dig och fortsätter kyssa dig. Du andas tung och lutar dig lite bakåt. Du ser mig i ögonen när du drar din tröja över huvudet. Du tar tag om min t-shirt och tar av mig den och kysser mig igen. Jag drar av ditt linne och ser att du har din snygga rosa bh på dig. Jag ler och går sakta baklänges mot dörren och blinkar mot dig samtidigt som jag låser dörren. När jag börjar gå mot dig så knäpper jag upp översta knappen på mina byxor och du hoppar ner från bänken och går sakta mot mig.

- Du får ursäkta gubben men jag har gått runt och vart lite kåt hela dagen. Du ler mot mig och smeker dig sakta över brösten.

- Haha, det är ingen fara gumman, jag satt och tänkte en del på tåget också, men det här trodde jag inte. Du sätter ett finger över mina läppar och jag suger in det i min mun. Med din lediga hand knäpper du upp resten av knapparna på mina byxor och dem faller till golvet. Jag gör samma sak med dig och nu står vi framför varandra i bara under kläderna. Jag låter min hand gå ner över din mage samtidigt som jag kysser din hals. Jag kysser mig ner över din axel och ditt nyckelben och du stönar till högt. Min hand glider ner längre över din mage och ner över dina trosor. Jag känner hur fuktig du är och smeker lätt över det tunna tyget. Du tar din hand och lägger den över min nu hårda kuk och drar den sakta fram och tillbaka. Jag sträcker runt en arm om dig och knäpper upp din bh. Den faller till golvet och dina underbara bröst visar sig. Jag tar tag i båda med mina händer och böjer mig ner och kysser dina hårda bröstvårtor, du stönar till och jag kysser och slickar länge.

- Jag älskar dina bröst Frida, viskar jag fram när jag sakta kysser mig ner över din mage.

- Jag vet det gubben, åh vad jag har längtat efter dig. Jag kommer ner till kanten på dina trosor och kysser mig ner över dem och du stönar högt. Jag kysser mig vidare ner till insidan på dina lår och upp igen, försiktigt viker jag dina trosor åt sidan och kysser din underbara fitta. Låter min tunga gå in mellan dina blygdläppar och slickar långt in i dig, känner smaken av dig och jag blir alldeles snurrig i huvudet av kåthet. Du trycker mitt huvud hårt mot dig och dina stönanden blir högre.

- Åh gubben jag kommer snart, snälla sluta inte! Jag känner hur du skakar och trycker mig hårt mot dig när du stönar högt. Du släpper mitt huvud och flåsar högt. Jag kysser mig upp över din mage och upp till dina underbara läppar. Jag ger dig en lång kyss och du viskar: tack, i mitt öra. Du vänder på mig och ställer mig mot en av väggarna i rummet. Du tar tag i mina kalsonger och sliter av dem hårt, samtidigt som du ger ifrån dig ett stön och ett litet leende. Du går fort ner på knä och tar min kuk i munnen och suger in den lång och hårt. Jag blir förvånad och ger ifrån mig ett ljudligt stön. Din mun är underbar och du tar min kuk långt ner i halsen. Du kysser upp och ner över den samtidigt som du runkar den fort. Jag ser att du med din andra hand smeker dig själv och jag bara blundar och njuter. Du suger mig länge och jag är nära på att komma flera gånger men du slutar precis innan flera gånger. Du reser dig upp, fortfarande med din hand runt min kuk. Du drar av dig dina trosor och går och ställer dig mot tavlan med rumpan åt mig.

- Snälla kom in i mig! Vill känna dig i mig! Jag går fram mot dig och runkar lite innan jag sätter min kuk mot dig och sakta glider in. Du flämtar till och slickar dig runt läpparna. På väggen sitter det en spegel och jag ser mig själv knulla dig bakifrån, du ser också dit och gör ett hårt motjuck så jag kommer långt in i dig. Båda stönar till högt och jag tar tag om dina bröst samtidigt som jag ökar takten lite.

- Åh snälla, sluta aldrig knulla mig Robin, det är så jävla skönt! Jag älskar att känna din hårda kuk i mig!

- Du är såå skön gumman, jag älskar att vara i dig! Jag känner hur din fitta kramar om mig och hur du börjar stöna högre. Jag tar tag om dina höfter och knullar dig snabbare, kommer långt in i dig.

- Åh, jag kommer igen gubben, fortsätt snälla, ååååh! Faan vad skönt! Jag saktar ner tempot och känner hur du pulserar. Jag drar mig ur dig och du går direkt ner på knä och suger in min kuk djupt. Du ser upp mot mig samtidigt som du tar den ända ner i halsen och jag stönar högt. Jag tar tag i dina armar och drar dig upp mot mig, snurrar runt dig så du står med ryggen mot väggen.

- Vad ska du göra med mig nu, säger du och ser oskyldig ut. Du är så sexig att jag bara stönar till och lyfter upp ditt ben och smeker din fitta lite innan jag kommer in i dig igen. Jag lyfter upp ditt ben högt så jag kommer lång in i dig och du andas tungt.

- Åh det är så skönt gubben, kom djupt in i mig!

- Åh, jag har längtat så efter att få knulla dig gumman! Jag knullar dig mot väggen i ditt klassrum! Min kuk är långt inne i dig!

- Åh gubben jag vill komma igen! Snabbare snälla! Åååh! Jag kommer! Men vänta du! Jag vill suga av dig sen. Ååh jag kommer!

Jag känner återigen hur din fitta kramar runt mig och hur dina naglar skrapar på min rygg. Du höjer upp dig så min kuk glider ur dig och sätter mig på en bänk.

– Snälla spruta mig i munnen gubben, jag ska svälja allt den här gången! Du blinkar åt mig när du tar min kuk i din hand och runkar den fort direkt.
– Snälla kom för mig Robin, kom i mig. Jag stönar redan högt och när du suger in kuken i munnen så är det inte långt kvar. Du kysser ollonet lite, ser upp mot mig och låter sedan kuken gå in djupare ner i din hals än vad den någonsin vart förut. Jag stönar högt och tar tag om ditt hår.
– Åh, jag kommer snart gumman, det är så jävla skönt! Du drar ut kuken och runkar den snabbt.
– Spruta mig i munnen gubben, kom för mig snälla. När jag hör dig säga det och när jag känner hur du tar kuken i munnen igen kan jag inte hålla mig, jag stönar högt samtidigt som jag sprutar i dig länge. Du fortsätter att suga och jag ser att du sväljer lite. Du drar ut kuken ur munnen och ser upp mot mig och sväljer allt du har i munnen sen gapar du och visar att det är tomt. Du är så sexig där du sitter och jag vill bara vara nära dig för alltid! Jag tar dig i mina armar och kysser dig passionerat. Du kysser tillbaka och vi står länge i varandras armar.
– Gubben jag är glad och se dig, säger du skrattande.
– Åh, jag är glad att se dig också! Men vi kanske borde städa upp lite här, säger jag och ser mig omkring. Våra kläder ligger utspridda över hela klassrummet.
– Oj, klockan är redan sex, säger du och ler när du förstår hur länge vi har hållit på.

Vi klär på oss och kysser varandra innan vi öppnar dörren och går ut, hand i hand. Du ser på mig och ler och jag ler tillbaka. Jag njuter inte med någon som jag njuter med dig Frida Nilsson tänker jag och känner mig så lycklig över att vara hos dig igen! Och jag ser nog allt att du tänker samma sak!


   
Citera
Ämnesstartare

Den var riktigt bra du 😉 Och fan va jag tänker på min kille nu, bara för det 😉 Hehe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Irriterande att du skriver gubben hela tiden. : /


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NIGGAZ BE FUCKIN'


   
SvaraCitera

grodanboll_:

Irriterande att du skriver gubben hela tiden. : /

Du glömmer den fina berättelsen [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bacarah:

Du glömmer den fina berättelsen

Du menar den .. ah.. den du? Hehe [blush]


   
SvaraCitera

grodanboll_:

Du menar den .. ah.. den du? Hehe [blush]

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bacarah:

[blush]

Kåtisch [blush]


   
SvaraCitera

grodanboll_:

Kåtisch [blush]

Du ja [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bacarah:

Du ja [blush]

Vi* [blush]


   
SvaraCitera

grodanboll_:

Vi* [blush]

Vi tillsammans [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bacarah:

Vi tillsammans

Msn [blush]


   
SvaraCitera

grodanboll_:

Msn [blush]

Dold text: Alla tror att vi är oseriösa [blush]


   
SvaraCitera

Eeeeeeeh.
Jag heter Robbin, mitt ex heter Frida. [tard][tard][tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grodanboll_:

Irriterande att du skriver gubben hela tiden. : /

Sjukt irriterande =(


   
SvaraCitera