Aviseringar
Rensa alla

Du psykiskt instabil, hur var det när partnern gjorde slut?


Ämnesstartare

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sterd:

Hm. Småbarn borde förbjudas känsloliv tills de kan hantera det ordentligt, märker jag.

Du är förvånad över att personer i en tråd som vänder sig till psykiskt instabila personer är just instabila? Smart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag låg och grät i två dagar sen kände jag "vafan" och blev jättepepp på livet. Folk i skolan kommenterade hur glad jag var osv [confused] Började ta hand om mig själv bättre, växte som människa och sen blev jag kär i en annan och då blev lite misär och dekadent igen [rolleyes]

Nu för tiden är jag ganska stabil, eheheheh. [blush]


   
SvaraCitera
Åtta

Jag var lite ledsen i några dagar. Sedan var jag inte ledsen längre.

True story.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gjorde slut med instabil pojkvän en gång, han ringde hem till mig asmycket, hotade mina vänner och grät. Väldigt pinsamt att han började höra av sig till mina vänner för att trakassera dem för att få mitt nummer.

Slutade med att jag gav numret som tillhörde en killkompis. När mitt ex ringde så svarade min vän och när mitt ex frågade efter mig så sa han: "Nä, Linda, hon står i duschen". Då blev mitt ex RAAAAAAGE, skrev ett elakt mail om att jag var en dum hora som säkert varit otrogen under hela förhållandet och att jag borde dö, typ. Sen såg jag inte till honom på några år, tills han nyligen skrev till mig på bilddaboken [tard]


   
SvaraCitera

Har aldrig gråtit så mycket som jag gjorde. Så länge.

Hon skulle åka upp till sitt sommarställe och frågade om jag ville följa med. Självklart ville jag det. Men inte direkt sa hon, om typ en vecka. Hon ville vara själv ett tag först. Men så fick jag reda på att hon skulle upp dit med en kille som hon snackat med i ungefär en månad och att det var därför jag inte kunde komma direkt. Jag kan inte få bilden av dem två ha sex ur huvudet!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Jag var lite ledsen i några dagar. Sedan var jag inte ledsen längre.

True story.

Geigerzähler:

Han var snygg och lite sådär sexigt mystisk, som jag gillade då.

är ni psykiskt instaibila btw? lr misstänker ni att ni har något?

Inte Gugge:

, tills han nyligen skrev till mig på bilddaboken

scary :S


   
SvaraCitera
Åtta

retsti:

är ni psykiskt instaibila btw? lr misstänker ni att ni har något?

Nej. Men min dåvarande flickvän var.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är alltid psykiskt instabil typ ;S Eller inte alltid.

Blev x10 då bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gjorde en gång slut med en kille som jag misstänker var/är psykiskt instabil
han ringde och smsade min pappa för att få tag på mig
skrev till min bästa kompis och frågade vad jag gjorde [zzz]
kom hem till mig utan förvarning (tur att jag fortfarande bor hemma)
ville ses hela tiden men efter att jag hade dissat samtal och sms gaaanska många gånger verkade han fatta vinken
och han hittade en ny tjej rätt snabbt efter det [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har egentlingen inget att komma med då jag aldrig blivit dumpad och om jag blev tror jag inte att jag skulle påverkas så negativt av det att jag skulle bli deprimerad eller så.

men har behövt göra slut med en person som var ganska psykiskt instabil och jag var väldigt rädd för hur det skulle påverka hans välmående, men hursomhelst så jag gjorde slut. vi pratade inte så mycket men några veckor efter frågade jag hur han mådde och då berättade han att han tagit allting väldigt hårt.

vet vänner som väntat med att göra slut för att de är livrädda för att deras partner ska begå självmord. hemsk sits att hamna i för båda två [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retsti:

är ni psykiskt instaibila btw? lr misstänker ni att ni har något?

Är väl inte så instabil längre, men då var jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hjortpojken:

vet vänner som väntat med att göra slut för att de är livrädda för att deras partner ska begå självmord. hemsk sits att hamna i för båda två

love är fan farligt! kanske ska jag sluta hunta den eftersom att jag vet att jag inte skulle klara en separation så bra just nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retsti:

love är fan farligt! kanske ska jag sluta hunta den eftersom att jag vet att jag inte skulle klara en separation så bra just nu.

ja, det är ju det. handlar väl mycket om att man ska må bra med sig själv, må bra och stabil även som ensam. (vilket jag kämpar med)

annars blir det väl att partnern blir räddningen och hela ens liv. och när han/hon gör slut så har man ingenting kvar. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hjortpojken:

ja, det är ju det. handlar väl mycket om att man ska må bra med sig själv, må bra och stabil även som ensam. (vilket jag kämpar med)

ja. man ska ha sin partner som ett tillägg till sitt annars perfekta liv.
inte ska man låta någon annan rädda en.

rätträtt. tänker inte bli en av dom som begår självmord när någon lämnat mig för att jag underskattat denna grej


   
SvaraCitera