Aviseringar
Rensa alla

Du ska ha sex med en kille! (Hur hade du reagerat ifall...)


Ämnesstartare

Du ska ha sex med en kille. Ni klär av er. När han klär av sig tröjan ser du att han har rynkig och överflödig hud, samt en hel del bristningar på magen. 

Hur reagerar du på det?


   
Citera

här fanns det inga mellanting inte


   
SvaraCitera
b1son

superpojken: här fanns det inga mellanting inte

vad skulle mellantinget vara


   
SvaraCitera

man kan reagera på det med olika nivåer men ändå fortsätta ha sex


   
SvaraCitera

"skulle dö inombords, men släpper till ändå"
"tänka wtf, men tycka resten väger upp"


   
SvaraCitera

superpojken:
"skulle dö inombords, men släpper till ändå"
"tänka wtf, men tycka resten väger upp"

"Skulle linda in mig i skinnet som en stor köttfilt och leka kurragömma...  Sen sex."


   
SvaraCitera

aristoteles:

"Skulle linda in mig i skinnet som en stor köttfilt och leka kurragömma...  Sen sex."

Mycket gladMycket glad


   
SvaraCitera
b1son

superpojken:
"skulle dö inombords, men släpper till ändå"
"tänka wtf, men tycka resten väger upp"

om det är första är man väl för fan dum i huvudet
och andra jo visst men tycker det är lite samma som "inte bry sig alls" eftersom det inte blir en avgörande faktor


   
SvaraCitera
Lounge

Klocker: Skulle inte bry mig alls. Skulle ha sex med honom ifall det nu var meningen innan vi


   
SvaraCitera
mynona

Om sexet var personligt menat, så att säga, hade det nog inte förändrat saken mer än att han gärna hade fått behålla tröjan på under fortsättningen. men naturligtvis, det är inte skamligt att säga nej om man förlorar lusten, oavsett orsak, och hade det enbart varit frågan om rent sex hade chansen varit större för ett avbrott


   
SvaraCitera

Nu ä ju jag hetro kille... Men vore jag tjej  eller homosexuell så skulle jag nog inte bry mig om det Tumme upp


   
SvaraCitera
b1son

mynona: Om sexet var personligt menat, så att säga, hade det nog inte förändrat saken mer än att han gärna hade fått behålla tröjan på under fortsättningen. men naturligtvis, det är inte skamligt att säga nej om man förlorar lusten, oavsett orsak, och hade det enbart varit frågan om rent sex hade chansen varit större för ett avbrott

"ja ok jag gillar dig o sånt men om vi ska ha sex i fortsättningen får du fan ta mig skyla dig blir så avtänd annars" 


   
SvaraCitera
mynona

b1son:

"ja ok jag gillar dig o sånt men om vi ska ha sex i fortsättningen får du fan ta mig skyla dig blir så avtänd annars" 

Ver mest skämtsamt/vårdslöst sagt. Man får vara glad om någon vill röra vid en över huvud taget, är min filosofi. 


   
SvaraCitera
mens
 mens

det beror väl på hur det hade sett ut men antagligen hade jag nog inte reagerat speciellt mycket. 


   
SvaraCitera
b1son

mynona: Ver mest skämtsamt/vårdslöst sagt. Man får vara glad om någon vill röra vid en över huvud taget, är min filosofi.

så hela ditt svar var bara ett skämt typ?


   
SvaraCitera