Aviseringar
Rensa alla

Du som bög eller bisexuell kille - är du passiv, aktiv, ombytlig?


Ämnesstartare

Jag har fått intrycket att gaykillar som är "söta" eller "feminina", oftast är passiva, medan de mer manliga med skäggstubb, är aktiva. Har kanske med hormonbalansen att göra? Kan det kanske finnas ett samband mellan utseende/röstläge/skäggväxt etc och roll i sexakten.

Själv är jag passiv när jag är med killar. Det beror väl främst på att jag tycker det är skönare att bli påsatt än att sätta på [smile]

Annars skulle jag, eftersom jag är bi, hellre ha sex med tjejer. De är snyggare och har lenare rumpor^^

v2.jpg


   
Citera
Ämnesstartare

Castle:

ÄR HETERO(Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

Castle:

AKTIV (Du röstade på detta alternativ)

Castle:

Jag har fått intrycket att gaykillar som är "söta" eller "feminina", oftast är passiva, medan de mer manliga med skäggstubb, är aktiva. Har kanske med hormonbalansen att göra?

det finns ju helt vanliga gaykillar med som varken är femenina eller överdrivet manliga och dom kan väl både vara aktiva och passiva eller båda delar... och jag vet ganska fjolliga bögar som är aktiva med 😛 dumt att lägga folk i fack från början man får lägga sig själv i ett fack om man vill

farbror gugge:

ÄR HETERO

[surprised] haha nej jag skoja jag visste det 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

dumt att lägga folk i fack från början man får lägga sig själv i ett fack om man vill

Det är väl inte dumt. Det är väl rätt enkelt att se mönster inom alla typer av folkgrupper och att man är si och så, behöver ju inte vara negativt.


   
SvaraCitera

Castle:

Det är väl inte dumt. Det är väl rätt enkelt att se mönster inom alla typer av folkgrupper och att man är si och så, behöver ju inte vara negativt.

ja men dumt att hävda att alla fjolliga bögar är passiva eller bara för att man är passiv är man fjollig... det var nog mer så jag menade dumt att kombinera fack då 😛


   
SvaraCitera

Vill också kunna ge analsex utan att behöva använda strapon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

[surprised] haha nej jag skoja jag visste det 😛

[sad]


   
SvaraCitera

stereo total:

Vill också kunna ge analsex utan att behöva använda strapon.

använd handen...


   
SvaraCitera

qazedctgb:

använd handen...

Menade att jag vill ha en kuk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Menade att jag vill ha en kuk.

Du kan få låna min på tisdagar, använder den sällan då!


   
SvaraCitera

Rödingajävel:

Du kan få låna min på tisdagar, använder den sällan då!

Åh, fett!
Varför används den inte Tisdagar då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Åh, fett!
Varför används den inte Tisdagar då?

Vet inte. För att tisdagar är väldigt händelselösa dagar i allmänhet antagligen. :/


   
SvaraCitera

Rödingajävel:

Vet inte. För att tisdagar är väldigt händelselösa dagar i allmänhet antagligen. :/

Jag hajar. Men tack för att du gör det möjligt för mig att spicea upp mina Tisdagar! Ska använda den väl!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Jag hajar. Men tack för att du gör det möjligt för mig att spicea upp mina Tisdagar! Ska använda den väl!

Lugnt! [y] Hör av dig om du har några frågor om hur den fungerar! Har tyvärr tappat bort manualen man fick till den men har hittat de flesta funktionerna genom s.k. "trial and error". Hart även funderat ett tag på att modda dem med lite roliga tillbyggnader, men de kostar som fan. Om vi delar på kostnaden skulle vi eventuellt ha råd! 😀


   
SvaraCitera

Rödingajävel:

Hör av dig om du har några frågor om hur den fungerar! Har tyvärr tappat bort manualen man fick till den men har hittat de flesta funktionerna genom s.k. "trial and error". Hart även funderat ett tag på att modda dem med lite roliga tillbyggnader, men de kostar som fan. Om vi delar på kostnaden sku

Sjysst, men jag provar mig fram hade jag tänkt. Övar (läs: rycker och pillar) en del på rummet innan jag lockar hem söta pojkar och flickor.
Du fan, vi kör tycker jag! Skulle vara coolt om vi kunde få den att vibrera eller dyl.


   
SvaraCitera