Aviseringar
Rensa alla

Du som kan inredning


Ämnesstartare

Död åt fondväggar och mörkbruna soffor. Hatar inredningstrender.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Fan vad gammal jag känner mig.

haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Lägga ljusa dukar på dem

men nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skrämd av en kvist:

Hatar inredningstrender.

Jag kunde ha sagt samma sak men jag har levt med sprickor, kartonger och pissgula väggar i sex år nu och jag vill ha det hemtrevligt 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

men nej

Men nehe. Så jag skippar tanken med ljusa möbler och kör hårt på rött, grönt, brunt, svart och växter?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Men nehe. Så jag skippar tanken med ljusa möbler och kör hårt på rött, grönt, brunt, svart och växter?

Ja.
Väggarna är redan så ljusa att det räcker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ja.
Väggarna är redan så ljusa att det räcker

Alright then.


   
SvaraCitera

Harpyja:

Jo gardiner har jag tänkt på. Fast snararre tunga längder på sidorna av det avlånga (bredden) fönstret. Bidrar det till det mysiga, mån tro, eller ska man ha kappa till med en jävla massa växter i fönstret?

Mja, risken finns väl att det känns lite instängt om man har för mycket gardingrejs, så att enbart ha dem på sidorna räcker nog.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om du inreder med ljusa möbler kommer du att få lappsjuka, starka kontraster är mycket bättre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Allright then.

Hur stor budget har pappi gett dig?[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Hur stor budget har pappi gett dig?[crazy]

Vardagsrummet är nog på 5000 eller mindre antar jag. Vi har resten av den sketna lägenheten att göra, för att inte tala om badrummet [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Vardagsrummet är nog på 5000 eller mindre antar jag. Vi har resten av den sketna lägenheten att göra, för att inte tala om badrummet [shake]

http://www.ellos.se/listpage/category.aspx?categoryid=41929


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

http://www.ellos.se/listpage/category.aspx?categoryid=41929

Jo, bortsett från att vi hatar Ellos. Vi köpte kläder därifrån för sisådär tre år sedan och har blivit trakasserade sen dess. Men rusta och Jysk fungerar ju alltid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Jo, bortsett från att vi hatar Ellos. Vi köpte kläder därifrån för sisådär tre år sedan och har blivit trakasserade sen dess. Men rusta och Jysk fungerar ju alltid.

Deras inredning är bra, köpt mkt därifrån.
Sparade en massa


   
SvaraCitera

Så avskalat som möjligt.


   
SvaraCitera