Aviseringar
Rensa alla

du vet att du instagrammar för mycket när...


Ämnesstartare

din bästa vän hör av sig och typ "hallå lever du? Du har inte lagt upp nåt på instagram på snart två dygn, jag är orolig!!!!!!"

Har ni några såna här anekdoter och episoder i ert liv? (ja hon var seriös)


   
Citera

ok......


   
SvaraCitera

när man använder det


   
SvaraCitera

älskar instagram Rodnar

känner mig inte hel när jag inte sett en bild på vad folk ätit till middag.


   
SvaraCitera

Det är kul, men helt plötsligt börjar man följa för många. Måste typ rensa. 


   
SvaraCitera

lol

jag har inte ens konto


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sirjens:

Det är kul, men helt plötsligt börjar man följa för många. Måste typ rensa. 

hur gör man detta? följer typ 40 och alla är inaktiva som faan, måste börja följa fler pga spammar själv för att få nåt nytt som händer i flödet. fast inga är intressanta nog :C


   
SvaraCitera

elverpigen:

hur gör man detta? 

Rensar? Gå till din profilsida och klicka uppe till höger på "[X] Följer". Sedan är det bara att klicka bort de du inte vill följa längre.


   
SvaraCitera

elverpigen:

hur gör man detta? följer typ 40 och alla är inaktiva som faan, måste börja följa fler pga spammar själv för att få nåt nytt som händer i flödet. fast inga är intressanta nog :C

Det är väl en sak som gör mitt flöde så himla tröttsamt, för de flesta är ointressanta och jag har letat efter folk att följa, men som du säger, svårt att hitta intressanta och så blir det bara några och så har man ett gäng tråkbilder. 


   
SvaraCitera

jag har blivit avstängd


   
SvaraCitera

kan inte använda det då min mobil stänger av sig när jag lägger upp foton. Party


   
SvaraCitera

tevepro:

kan inte använda det då min mobil stänger av sig när jag lägger upp foton. Party

kanske för fula foton Skadeglädje


   
SvaraCitera

förstår inte ens vfr jag startar instagram, gör det per automatik när jag inte har något att göra med mobilen. mår mest dåligt över alla fina bilder på när folk sitter o fikar o e glada o bara "HÄNGER M BESTIS IDAG Hjärta". o får spel på alla bilder när de står i spegeln på gymmet o ba leker hälsosamma, så pinsamt egentligen. o bryr mig faktiskt inte alls om va folk äter!!! 


   
SvaraCitera

isola: ot

tönt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera

tevepro:

tönt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

vad sägeruva


   
SvaraCitera