Aviseringar
Rensa alla

Dubbelmoral


Pink Purple Babe: Bevare Sverige Svenskt

untitled.png


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

untitled.png

SD's lösning på invandring. 


   
SvaraCitera

Pundarjävel: ... igenom att rösta på ett parti som enbart gynnar vita, heterosexuella cis-män.

Eftersom jag själv är "vit" svensk heterosexuell tjej så finns det väl ingen anledning att rösta på något annat.

Här är en bild på vår allas Jimmie med sambo Louise Erixon.  Hjärta  (som är sekreterare åt Björn Söder, Sverigedemokraternas gruppledare i riksdagen. Louise Erixon är dotter till riksdagsledamoten Margareta Larsson SD).

Jimmie-Louise-dop-edit.jpg


   
SvaraCitera

Pink Purple Babe:

Eftersom jag själv är "vit" svensk heterosexuell tjej så finns det väl ingen anledning att rösta på något annat.

Här är en bild på vår allas Jimmie med sambo Louise Erixon.  Hjärta  (som är sekreterare åt Björn Söder, Sverigedemokraternas gruppledare i riksdagen. Louise Erixon är dotter till riksdagsledamoten Margareta Larsson SD).

Jimmie-Louise-dop-edit.jpg

vilken soppa. djävligt oprofessionellt.


   
SvaraCitera

mpt:hv: vilken soppa. djävligt oprofessionellt.

Vad tyckte du var en oprofessionell soppa? Att hans sambo och mamma till hans nyfödda barn är SD? Det är väl mer troligt att hon är SD än att hon skulle varit V.


   
SvaraCitera

Pink Purple Babe: Margareta Larsson

e d hon som e så bra med siffror?


   
SvaraCitera

S3ON: e d hon som e så bra med siffror?

Jag har ingen aning. Jag röstade på SD för första gången i söndags och har ingen anknytning till SD över huvud taget mer än att jag stödjer deras flyktingpolitik.


   
SvaraCitera

Pink Purple Babe:

Jag har ingen aning. Jag röstade på SD för första gången i söndags och har ingen anknytning till SD över huvud taget mer än att jag stödjer deras flyktingpolitik.

vad genomtänkt hörru


   
SvaraCitera

Pink Purple Babe:

Vad tyckte du var en oprofessionell soppa? Att hans sambo och mamma till hans nyfödda barn är SD? Det är väl mer troligt att hon är SD än att hon skulle varit V.

du har röstat på sverigedemokraterna som företräder inavel och nepotism, dessa tröghetskrafter i samhället. om du vill att tiden ska gå snabbare framåt så måste du rösta på ett annat parti. det kommer att ge färre genetiska fel i samhället och ge sanningen ett större meritvärde. 


   
SvaraCitera

S3ON: vad genomtänkt hörru

Eftersom jag har mängder med frågor som är mina önskemål för framtiden och dessa frågor kan väl representeras av samtliga 8 partier så lyfte jag den frågan som just nu är viktigast för mig - det är för mycket flyktingar i Sverige som kostar samhället alldeles för mycket pengar.  Tumme ned

För övrigt har jag fast jobb sedan flera år tillbaka, lägenhet, bil osv så det var just flyktingfrågan som var mest intressant för mig personligen. Därför röstade jag på SD.  Tumme upp


   
SvaraCitera

det här med att försvara andras åsikter och inte hålla med dem:

medvanlighalsning-inlay-original-92.png?

ganska patetiskt faktiskt


   
SvaraCitera

Pink Purple Babe:

Eftersom jag har mängder med frågor som är mina önskemål för framtiden och dessa frågor kan väl representeras av samtliga 8 partier så lyfte jag den frågan som just nu är viktigast för mig - det är för mycket flyktingar i Sverige som kostar samhället alldeles för mycket pengar.  Tumme ned

För övrigt har jag fast jobb sedan flera år tillbaka, lägenhet, bil osv så det var just flyktingfrågan som var mest intressant för mig personligen. Därför röstade jag på SD.  Tumme upp

Och vad har din ekonomiska situation med saken att göra?


   
SvaraCitera

S3ON: Och vad har din ekonomiska situation med saken att göra?

Hade jag varit studerande och velat haft höjda studiebidrag hade jag kanske röstat annorlunda. Hade jag varit studerande och saknat studiebostad hade jag kanske röstat annorlunda. Hade jag varit arbetslös hade jag kanske röstat annorlunda. Hade jag varit ensamstående mamma med barn hade jag kanske röstat annorlunda. Osv....
Men nu var just flyktingfrågan och massinvandringen den viktigaste frågan för mig... just nu!


   
SvaraCitera

Pink Purple Babe: Osv....

För att du är egoist? 

Pink Purple Babe: Men nu var just flyktingfrågan och massinvandringen den viktigaste frågan för mig... just nu!

Varför, hur påverkar invandringen dig negativt? 


   
SvaraCitera

S3ON: För att du är egoist?

Nej, valen i Sverige är var kvinnas/mans rätt att rösta på det man själv anser är viktigast.

S3ON: Varför, hur påverkar invandringen dig negativt?

Överallt... överallt... ÖVERALLT man går i centrum så finns det araber och afrikaner. Dom behöver inte ens stå i bostadskö som svenskarna måste. Jag har kompisar som stått i bostadskö i 8 - 10 år utan att få bostad. Men flyktingarna får bostad direkt när dom kommer från sin flyktingförläggning.
Kompisen var tvungen att bli inlagd på Kalmar sjukhus i höstas. Han var tvungen att betala 200 kronor i patentavgift. Flyktingarna får det gratis. Sedan var han tvungen att betala 100 kronor per dygn på sjukhuset. Flyktingarna betalar inte ett öre. Medicinen var har tvungen att betala drygt 1000 kronor för. Flyktingarna får medicinen gratis. Likaså tandläkarbesök är gratis för flyktingarna. Vi svenskar får betala en förmögenhet!

Dvs i klarspråk - vi svenskar blir bestraffade för att vi är svenskar. Därför fick SD min röst!


   
SvaraCitera