Aviseringar
Rensa alla

Duger inte..


Ämnesstartare

Jag har inte vågat bli kär... och så börjar jag och en jobbkamrat att så kallat dejta, vi går på grönan och han läger armen om mig under en åktur och kysser mig. Jag blir genast kär som en blixt genom kroppen... och allvarligt talat älskar jag nog honom, men nu har han börjat dissat mig, och ignorera mig. han sa först att han var intresserad, men nu. Vet han inte längre,
vad ska jag göra?

//stort behov av hjälp


   
Citera

emhs:

och allvarligt talat älskar jag nog honom

Låt dig inte luras, använd ditt sunda förnuft.


   
SvaraCitera

det löser sig nog för eller senare.


   
SvaraCitera

Vet han inte så vet han inte. Skit i honom och börja göra annat. Finns inte tid att sitta och hoppas på folk som inte kan tyda sina känslor.


   
SvaraCitera

du kanske bara är förälskad, och det bästa är faktiskt att prata med honom. ignorerar han dig är han ju inget att ha eller hur?


   
SvaraCitera

emhs:

men nu. Vet han inte längre,

Om han vore riktigt intresserad, så skulle han nog veta det, tror jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emhs:

vad ska jag göra?

SKit i honom. Du hittar någon bättre!!! Eller prata med honom.


   
SvaraCitera

massgrav:

Låt dig inte luras

[y]

klenkaka:

Du hittar någon bättre!!!

[y][y]

lägg inte ner mer energi om han inte vet va han vill. Du kommer bara må sämre av det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elpedroo:

lägg inte ner mer energi om han inte vet va han vill. Du kommer bara må sämre av det.

Precis![y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spela inte kär utan svår


   
SvaraCitera

säkert jättemånga bra relationer som börjar med att ena parten dissar och ignorerar den andra [rolleyes]


   
SvaraCitera

emhs:

Jag blir genast kär som en blixt genom kroppen... och allvarligt talat älskar jag nog honom

Did you really fall in love with him, or did you fall in love with the idea of having a boyfriend?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Avatar:

Did you really fall in love with him, or did you fall in love with the idea of having a boyfriend?

Haha smart! [y]


   
SvaraCitera

kråååkan:

Haha smart!

En som jag känner som var hur sämst som helst med kvinnor innan gjorde precis den grejen. Han blev tillsammans med en fet, helt oattraktiv personlighet och korkad tjej.

Och han förälskade sig i henne. Verkligen. Men det han egentligen förälskade sig i var idén att han hade en flickvän.

Sånt händer hela tiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

allvarligt talat är det HAN jag är kär i, inte själva idén
och det verkar inte gå något vidare...


   
SvaraCitera