Aviseringar
Rensa alla

Dum fråga om sex...


Ämnesstartare

Jag vet att det här kanske är lite löjligt, men jag har fått en viss ångest över det här...
En kille har stött på mig ett tag nu (sagt att jag var söt, skickar massa hjärtan, "skämtat" om att bli kks). Imorn så ska vi ha en filmkväll, och han kommer nog "make his move" då känns det som...

Grejjen är den att allt sex jag haft förr har slutat med att det har blivit stelt, awkward och de har inte velat prata med mig längre...
Så nu är jag orolig att det kommer bli konstigt mellan oss om det händer något, och det vill jag inte...

Vad göra? Any idea hur man kan motverka pinsamheten?


   
Citera
Ämnesstartare

äh, kör bara. hångla lite, tafsa lite. pang på rödbetan bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför ska han få bestämma allt? Verkar knas.


   
SvaraCitera

En situation blir inte obekväm av sig självt, utan för att personerna känner sig obekväma i den. Om du skulle försöka visa att du är bekväm så kanske det smittar av sig? Brukar ju kunna vara så!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gullig kille som skickar hjärtan och samtidigt lägger in förslag om att bli kk[rolleyes]

isola:

Varför ska han få bestämma allt? Verkar knas.

För att det är tydligt att det är han som är mannen och ts är kvinnan[no-no]


   
SvaraCitera
Glaad

Jag håller med isola! Gör som du känner! Om du vill ligga så gör det, om du bara vill ha det lite mysigt säg det. Det blir inget skönt ligg om inte du egentligen vill, så tänk efter. Snacka med honom 🙂

kebu12:

Gullig kille som skickar hjärtan och samtidigt lägger in förslag om att bli kkFör att det är tydligt att det är han som är mannen och ts är kvinnan

Hjälp vad normativ du är! Det ska vara jämlikt, och bara för att han är kille ska inte han få bestämma allt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Glaad:

Det ska vara jämlikt, och bara för att han är kille ska inte han få bestämma allt!

bra sagt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Glaad:

Hjälp vad normativ du är! Det ska vara jämlikt, och bara för att han är kille ska inte han få bestämma allt!

Nej det är klart han inte skall bestämma allt! Barnen bestämmer tjejen över, om dom nu lyckas avla fram några skitungar[cute]


   
SvaraCitera

isola:

Varför ska han få bestämma allt? Verkar knas.

Styr lite, osv.


   
SvaraCitera

kebu12:

Nej det är klart han inte skall bestämma allt! Barnen bestämmer tjejen över, om dom nu lyckas avla fram några skitungar

[love]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

Nej det är klart han inte skall bestämma allt! Barnen bestämmer tjejen över, om dom nu lyckas avla fram några skitungar

hahahaha, du är så jävla pantad
[love]


   
SvaraCitera

ardnas:

hahahaha, du är så jävla pantad

Det verkar vara du som är pantad som inte ens kunde citera rätt person. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

Det verkar vara du som är pantad som inte ens kunde citera rätt person. [smile]

Om vingarna bär

vad har du för iq, japsen?


   
SvaraCitera

Utspädaren:

vad har du för iq, japsen?

Jadu, senast jag gjorde 1 sånt där test hade jag typ 121 el ngt.
Är dock skeptisk till det där med iq.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

Jadu, senast jag gjorde 1 sånt där test hade jag typ 121 el ngt.
Är dock skeptisk till det där med iq.

jag med: det är skönare att vara dum.


   
SvaraCitera