Aviseringar
Rensa alla

dumma infall man kan få


KSENIA

HAHA ÅÅH, JAG BORDE HA TUSEN SÅNAHÄR KÄNNS DET SOM MEN EFTERSOM JAG ALDRIG SKÄMS ÖVER NÅGOT SÅ VET JAG INTE VAD JAG BORDE TYCKA HA VARIT DUMMA INFALL[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cooco:

vilken bild?? nyfiken!

bild för vip only


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

vip only

aha [sad][n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

ngen som har rakat av sina ögonbryn?

johodå! Ritade dit dom med eyeliner när jag var emo och stööörtcool[bigsmile][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMI:

johodå! Ritade dit dom med eyeliner när jag var emo och stööörtcool[bigsmile][blush]

när och hur gick det till när du såg dig i spegeln och ba "oj vad håller jag på med" ?


   
SvaraCitera
Exner

Postorderhoran:

har du sett bilden?

Yes! Inte brunt obs!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:

Yes! Inte brunt obs!

varför inte? gula är ju fult


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I hårväg så... orkar jag inte rabbla upp alltför mycket men det senaste året så har jag:

Gått från blond, till blond med slingor, till rödtott, till mer vinrött, till mer skrikigt röd. Sen ville jag bli blond igen så jag avfärgade det och blekte det tills jag nästan var blond men då ändrade jag mig och impulsfärgade det turkost istället. Därefter ville jag vara blond igen under sommaren, det turkosa hade vid det här laget blivit snyyggt sjögräsfärgat, så då avfärgade jag det och blekte sönder det lite (mycket) igen... och nu senast på utlandsresan så fick jag impulsen att göra en sidecut så en av kompisarna fick fixa det.

Såå i nuläget har sönderblekt hår och sidecut. Mitt hår hatar mig dock och går långsamt självmord. (Tappar enheldel med andra ord)[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

när och hur gick det till när du såg dig i spegeln och ba "oj vad håller jag på med" ?

Gjorde det i duschen med nån random rakhyvel som inte ens var min[blush] Hade svartfärgat hår och är naturligt blond så det såg väl inte sådär jätte bra ut, med sjukt ljusa ögonbryn till det håret så det var väl därför jag gjorde det.[crazy] Tror aldrig jag tänkte på att jag kunde färga dom. Det var inte speciellt kul att måla dit dom varenda morgon heller [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMI:

Tror aldrig jag tänkte på att jag kunde färga dom. Det var inte speciellt kul att måla dit dom varenda morgon helle

hihi man kan ju fylla i, gör jag fastän jag har jättemörka ögonbryn pga de är lite tunnare mot slutet
men whatever

jag menade: hur bestämde du dig för att sluta? Eller du kanske håller på än? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

hihi man kan ju fylla i, gör jag fastän jag har jättemörka ögonbryn pga de är lite tunnare mot slutet
men whatever

jag menade: hur bestämde du dig för att sluta? Eller du kanske håller på än?

Blev blond igen. Passar absolut inte som svarthårig 🙁 Så har varken haft den hårfärgen eller rakat av dom sedan dess.[smile]


   
SvaraCitera

Kom ihåg när jag var 11 år och en tjejkompis övertalade mig att raka bort pollisongerna, eller vad jag ska kalla det håret som faller lite framför öronen, samt hela vägen upp till min dåvarande mittbena. Vilket vi båda gjorde och det såg förjävligt ut[bigsmile]. Jag gjorde dock bara en aning vilket mestadels gick att dölja under min lejonman.

Sedan ville hon att vi skulle göra fler modifieringar vilket jag vid det laget insåg skulle förvärra situationen, så jag avstod. Sa att jag inte tyckte hon skulle göra det heller. Skämdes väldigt mycket över mitt hår då, och jag tror min mamma blev ledsen i ögat när hon såg det även om hon inte skällde ut mig.

Återgår till min vän som vars halvrakade hår bara var en liten del av den kommande katastrofen. Hon rakade även bort sina ögonbryn samt kom på en underbar idé att klippa lugg. Problemet var att hon klippte den direkt på den längd hon ville ha den, och då det blev lite snett var hon såklart tvungen att rätta till det. Ej heller denna gång blev hon nöjd, så hon klippte den ännu lite kortare. Och igen. Summan av kardemumman, luggen blev allt som allt ca 2 cm lång och tunn och extremt ful ihop med hennes skabbiga sidorakning och utan ögonbryn. Hon hade inte ens vett att skämmas, skyllde på att hennes storebror supit ner henne och gjort det.

Bör påpeka att jag ej var där när hon gjorde de övriga sakerna, det hade inte varit snällt av mig att stå bredvid utan att säga nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Listan är lång. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Purr Purr:

Listan är lång. [blush]

den är inte för lång för um [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

den är inte för lång för um [wink]

För lång för att jag ska orka skriva. [crazy]
Har b.la. snaggat mig en vinter, färgat i konstiga orangea färger, rakat bort två cm^2 hår på ena sidan (ingen sidecut), gjort en vit slinga, klippt mig själv, klätt mig ganska iögonfallande (nope, säger ej hur) och haft för mycket smink. [rolleyes]


   
SvaraCitera