Aviseringar
Rensa alla

Dumma saker du gjort


gjorde slut med min tjej mitt under en festival med rätt många gemensamma vänner


   
SvaraCitera

Erkände för uslingarna på Radiotjänst att jag har en TV. =(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I femman när vi gjorde ett datorarbete så hade jag precis upptäckt aftonBLABET.se och berättade för alla i klassen och 10 minuter senare står 15 datorer och gör sånadär skrikljud. Läraren kallade in alla i klassen och gav oss en utskällning. Men läraren fattade aldrig att jag var den skyldiga. Jag var ju alltid den "duktiga och snälla" ungen i klassen.

Vid ungefär samma tidpunkt så gjorde jag såna där pappersvapen som man blåser i. Jag lyssnade aldrig på lektionerna men fick bra omdöme ändå. Jaja jag gjorde massor med pappersvapen och skott till dem. En vecka senare blir läraren skitsur eftersom det är krig i klassrummet varje lektion. Men jag kunde ju inte vara den ansvariga över kriget jag var ju den "duktiga och snälla" ungen.

🙂


   
SvaraCitera

Smällde raketer från min balkong tillsammans med min kusin och sköt med luftgevär. En del folk träffades.


   
SvaraCitera
mens
 mens

En unge slog andra ungar med en stor pinne trots att jag sagt åt hen att sluta flera ggr. Jag gick sen fram och ryckte åt mig pinnen onödigt hårt. Ok, det kanske inte var så jättefarligt men jag tyckte det. Så får inte förskolepersonal bete sig va.


   
SvaraCitera
mens
 mens

Jag och en kusin satt på ena sidan av en utomhuspool som var halvfylld med regnvatten och lekte med pinnar lr ngt. På andra sidan stod en annan kusin och  kastade stenar i vattnet så att vi skulle bli blöta. Jag tog upp en stor sten och kastade allt vad jag hade så att hen skulle bli jätteblöt. Min förtjusning över att stenen for så långt åt hens håll så att hen skulle bli jätteblöt förbyttes snabbt i skräck och ångest då den flög över vattnet och landade i pannan på kusinen. Hen började inte gråta trots att det blödde. Det gjorde dock den andra kusinen och jag. Fick så jäkla mkt skäll sen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens:
En unge slog andra ungar med en stor pinne trots att jag sagt åt hen att sluta flera ggr. Jag gick sen fram och ryckte åt mig pinnen onödigt hårt. Ok, det kanske inte var så jättefarligt men jag tyckte det. 

Var du äldre eller själv en unge som blivit slagen av pinnen?


   
SvaraCitera
mens
 mens

cavepenguin :

Var du äldre eller själv en unge som blivit slagen av pinnen?

var 1 i personalen


   
SvaraCitera
mens
 mens

ungen ryckte till men gjorde inte illa sig eller så obs


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens:

var 1 i personalen

Jaha


   
SvaraCitera

I lågstadiet deltog jag i ett skolmaraton. Jag hade mot slutet ett så långt försprång att jag knappt kunde se någon annan från min klass, men då ropade en kompis till mig att jag skulle vänta, så att vi kunde springa tillsammans. Ställde mig, som den naiva idiot jag var, och väntade in honom, för att sedan gå med på att vi båda skulle springa i mål samtidigt. Kändes kamratligt.

När det var typ 40 meter kvar till mållinjen spurtade han ifrån mig, jag hann inte reagera. Han tilldelades sedan en guldmedalj och fick applåder från alla i klassen. Min lärare nämnde inte ens att jag kommit tvåa. Var en hopplös loser redan då. Tumme ned


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag skulle stegra framför ett dagis med cykeln. Alla dagisbarnen skrek och hejade på. Men efter en minut så kom fröknarna och kallade mig ligist för att jag lärde ut ligistfasoner åt dagisbarnen. Inget dumt så men andra tyckte tydligen det.


   
SvaraCitera