Aviseringar
Rensa alla

Dumma saker man trodde när man var liten


Ämnesstartare

Att om man grävde djupt i sandlådan kom man till Kina...
minns hur spännande det var och att jag trodde på det på riktigt [zzz]

ÄNDRAT 2009-09-22 16:02
Se FBI FILES här: http://www.youtube.com/user/TheFbiFilesRepeat


   
Citera

Jag fick under en kort period i fyraårsåldern för mig att Per Gessle gjorde bra musik...


   
SvaraCitera

fistforfight:

Jag fick under en kort period i fyraårsåldern för mig att Per Gessle gjorde bra musik...

[love]

Att man kunde dö om man fick ett slag på näsan, genom att näsbenet trycktes upp i hjärnan.


   
SvaraCitera

Jag fattade inte grejen med sex.
Jag trodde först och främst att kvinnan tvunget skulle ligga överst eftersom män generellt sett var större och om dem låg överst så skulle kvinnan krossas och eftersom jag inte visste att män kunde ha stånd så trodde jag att snoppen sögs in i snippan. [blush]


   
SvaraCitera

åh, på tal om sex. jag trodde man skulle kissa i tjejen - ofta man hade koll på att annat kunde komma ut ur kissdonet på den tiden.

Nu vet jag ju bättre och vet att det är _på_ tjejen man ska pissa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min farsa påstod att varje gång jag fråga "Är vi framme snart?" Så blev det 1 mil längre dit Fast då var jag riktigt liten [bigcheers]


   
SvaraCitera

LEINAD_DANIEL:

Min farsa påstod att varje gång jag fråga "Är vi framme snart?" Så blev det 1 mil längre dit Fast då var jag riktigt liten

Åh, vad sött =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

att alla pensionärer kände varandra. [blush]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Kom igen ni också!


   
SvaraCitera

Trodde att människan var en utvecklad apa [blush]

Trodde samma sak om sexet som galenolga XD


   
SvaraCitera

Jag var aldrig liten. [blush]


   
SvaraCitera

LightInDarkness:

Trodde samma sak om sexet som galenolga XD

Haha, skönt att man inte var ensam om att tro så [bigsmile]

Jag trodde också att när man blev tillräckligt gammal så gick man ner i åldern igen och när man blev en baby så började man växa igen och så fortsatte det i evigheter. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trodde tills att jag var över 20 att det hette mumsbit, inte munsbit.

Trodde tills jag var över 20 att de hette GB Glass, inte GB Glace


   
SvaraCitera

galenolga:

Jag trodde först och främst att kvinnan tvunget skulle ligga överst eftersom män generellt sett var större och om dem låg överst så skulle kvinnan krossas och eftersom jag inte visste att män kunde ha stånd så trodde jag att snoppen sögs in i snippan. [blush]

Och sen skulle man ligga still så, hela natten. Det var som att sova fast lite skönare.


   
SvaraCitera

Att kråkor var hanar och skator var honor, och de kunde vara tillsammans. Jag har fortfarande svårt att acceptera att det inte är sant.


   
SvaraCitera

LEINAD_DANIEL:

GB Glass

Det hette väl GB glass tills nyligen? [shake]


   
SvaraCitera