Aviseringar
Rensa alla

Dumpa? Dumpa ej?


Ämnesstartare

jag har kille, vi har varit ihop i 3 månader och igår var jag otrogen. och liksom han älskar verkligen mig. men asså jag har typ inte skulkänslor eller nått, det e bara det att jag inte kan dumpa mig kille. jag tror fan han skulle kunna skada sig själv + att han är kompis med alla mina kompisar och vi hänger i samma krets, så det kanske skulle bli konstigt om jag dumpar han.. vad ska jag göra?


   
Citera

Men berätta för honom vad du har gjort iaf så kan ju han bestämma om han vill va med dig lr inte ^^


   
SvaraCitera
Gifted

Bbyo:

vad ska jag göra?

Hm, svårt läge. Men har du inga känslor för honom, så dumpa honom direkt...
Du kanske inte behöver slänga allt på honom direkt, säg att du vill ha en paus från varandra ett tag och reflektera, o prata m honom ett par dagar senare och förklara mer i detalj. Då är han förberedd iaf, och antagligen mindre benägen att skada sig...

Att vara "gisslan" på det sättet som du beskriver kan inte sluta gott för någon av er, så bäst är att avsluta snarast, skulle jag säga.


   
SvaraCitera

som föregående sedan så är ju faktum att du inte älskar honom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack, detta hjälpte faktist[smile]


   
SvaraCitera

Horigt värre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jo jag blir kallad hora, men att knulla runt är bättre än förhållande tkr jag[party]


   
SvaraCitera

Bbyo:

jo jag blir kallad hora, men att knulla runt är bättre än förhållande tkr jag[party]

Gör din pojkvän en tjänst och dumpa honom.

[tard]


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Ungdomar.se/Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se


   
SvaraCitera

kan inte vara lätt att vara efterbliven[sad]


   
SvaraCitera
Hando

Berätta och låt honom dumpa dig [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men han kommer nog ändå bli ledsen liksom och typ ah... fast nu bråkar vi ändå, han är överkänslig


   
SvaraCitera

Kan du inte bara ignorera honom ett tag? Svara inte när han ringer hälsa inte på stan och så vidare..

Om han sen blir förbannad och gör slut kan du ju alltid säg att han tvingade dig göra abort. Ofta någon väljer hans sida liksom[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahah räker nog med att han gör slut[crazy]


   
SvaraCitera

Bbyo:

men han kommer nog ändå bli ledsen liksom och typ ah... fast nu bråkar vi ändå, han är överkänslig

Han blir ledsen över att du är otrogen och du kallar honom överkänslig?

Gå och dö, på allvar [zzz]


   
SvaraCitera