Aviseringar
Rensa alla

dumpa nån


Ämnesstartare

ja jag e trött på min "kille" nu. tror inte vi passar så bra ihop. på ett sätt vill jag säga till honom att vi ej bör ses mer, me jag har så svårt för det. tycker det e jobbigt och det svider i hjärtat även om jag vet att vi inte passar ihop. inte för att jag gillar honom så mkt, mer att jag inte gillar o va ensam.

har ni svårt för att avsluta t.o.m. kortvariga förhållanden? får alltid ångest av det. hur gör man för att ta tjuren i hornen och avsluta skiten utan smärta??


   
Citera
Ämnesstartare

Tilda1988:

mer att jag inte gillar o va ensam.

finns här fö dei alltid bby[wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet precis hur du känner!
Finns nog ingen precis ''genväg'' till att göra slut utan att såra sin partner om båda inte drar upp det. Men om du inte trivs med honom ska du inte tveka till att göra slut. Om du inte längre vill ha ett förhållande ska du inte fortsätta med det bara för att han vill det, för att du inte vill såra honom. Men visst det är inte lätt, det bästa du kan göra är att dra upp det, han kommer fatta och det kommer kännas mycket bättre sen. Världen går inte under bara för att ett kortvarigt förhållande tar slut, han kommer över det och det är lika bra att det tar slut nu medans ni inte har kommit så långt[smile]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Tilda1988:

mer att jag inte gillar o va ensam.

Då e det ju bättre att du hittar en kille du trivs med ist?[bigsmile]


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inse att det kommer göra ont oavsett så lika bra att göra det.


   
SvaraCitera

Det är alltid jobbigt att avsluta ett förhållande, men det är alltid bäst att vara ärlig. Om man börjar babbla om att "det är inte dig det är fel på, det är mig" så blir det bara irriterande för den andra. Säg som det är så kommer han över det snabbare och hitta nån du tycker om!


   
SvaraCitera

Tilda1988:

får alltid ångest av det

Finns det någon som INTE får ångest av det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilda1988:

jag inte gillar o va ensam

Du kanske skall dumpa honom och lära dig att trivas i ditt eget sällskap innan du skall en ny kille? Att vara ihop med vem som helst bara för att "ha nån" kan ju inte vara så givande..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera