Aviseringar
Rensa alla

dumpa p-pillren, trä på en kondom!


Palett:

Hur kommer det sig att DU tycker att det är jobbigt? Vill han ha sex med dig får han väl göra det som krävs eller hur?

Göra det som krävs? det är väl upp till var och en. Som sagt man är två om att ha sex.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

klenkaka:

Synd bara att det är så himla få män som har hjärna.

Är väl isf mer synd att vi är fysiskt överlägsna er och ni inte har något val än att lyda?[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Palett:

Man kan få blodpropp och dö. Liten risk jag vet, men varför vill man ens chansa?

Kanske för att inte ha chansen att bli gravid[rolleyes] Och kondom skyddar bara till 97 %, sen om man tar ett p-piller då och då så skadar det inte, men visst kondom är bra.


   
SvaraCitera

Tycker det är helt upp till tjejen att bestämma det, är ju hennes kropp/liv det handlar om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Palett:

man kan alltid få en blodpropp vilket inte är så trevligt

Inte så trevligt, nej.

Men så du äter inte äpplen, använder deodorant eller äter chips?

Det sas ju att man fick bröstcanser av deodorant!

[confused]

Palett:

Hur kommer det sig att DU tycker att det är jobbigt? Vill han ha sex med dig får han väl göra det som krävs eller hur?

Beror ju så klart på. Är det en kille jag litar på och så, så skiter jag hellst i kondom-är killen inte van vid kondom så blir han ofta slak innan han fått den rätt, kanske så sitter skiten för hårt och han får blodstopp... Då jag som är kåt orkar ju inte vänta på sådant!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Palett:

Hur kommer det sig att DU tycker att det är jobbigt? Vill han ha sex med dig får han väl göra det som krävs eller hur?

sexist, varför skulle man behöva "förtjäna" att ha sex med en tjej? två eller fler personer har sex för att de känner för det, du verkar stå för några udda viktorianska moralvärderingar.


   
SvaraCitera

kebu12:

Är väl isf mer synd att vi är fysiskt överlägsna er och ni inte har något val än att lyda?

Jag lyder ingen kille. Fattar inte vad du vill riktigt, den enda "killen" jag lyder är min pappa typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är du oskuld?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sedan blir ju tillfället när man ska trä på kondomen ett avbrott (behöver inte bli, men blir ändå det ofta).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jakaerstark:

Idiot resonemang.

Knappast. Visst är jag väl medveten om att man kan dö när man åker bil också, men ska man låta bli att åka bil , ska man låta bli att gå ut genom dörren? Man kanske ska låta bli att leva helt och hållet?[tard]
När man har sex finns det ju en möjlighet eller hur, och kondom är en BÄTTRE möjlighet det är väl inte så svårt att förstå. Det fattar ju vem som helst.

jakaerstark:

Handlar ju inte specielt mycket om att det är "jobbigt" att ta på den utan...
sex Är mycket mycket skönare utan kondom.

Men nu ska vi väl inte prata om huruvida det är skönare utan kondom eller inte, jag snackar om p-piller och dess effekt på hälsan här. Och om det är skönare? Jag bryr mig fan inte.

JOQER:

Kanske för att inte ha chansen att bli gravid

Jag blir hellre gravid än dör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

klenkaka:

Jag lyder ingen kille. Fattar inte vad du vill riktigt, den enda "killen" jag lyder är min pappa typ.

Singel?


   
SvaraCitera

kebu12:

Singel?

Nej vadådå? Min pojkvän bestämmer inte mer än vad jag bestämmer över honom!


   
SvaraCitera

iosib:

sexist, varför skulle man behöva "förtjäna" att ha sex med en tjej?

Klart han måste förtjäna att ha sex med en tjej på samma sätt som hon måste förtjäna att ha sex med honom? [crazy] Om en tjej vägrar ta p-piller får väl killen tåla det, är ju inte hans kropp som påverkas? På samma sätt ska ju killen kunna vägra ha sex med kondom dock.


   
SvaraCitera

Palett:

Men nu ska vi väl inte prata om huruvida det är skönare utan kondom eller inte, jag snackar om p-piller och dess effekt på hälsan här. Och om det är skönare? Jag bryr mig fan inte.

Fast om tjejen tycker det är skönare utan kondom t.ex. så kanske hon hellre tar p-piller?


   
SvaraCitera

Palett:

låta bli att leva helt och hållet?[tard]

Right back at you.

Palett:

När man har sex finns det ju en möjlighet eller hur, och kondom är en BÄTTRE möjlighet det är väl inte så svårt att förstå. Det fattar ju vem som helst.

Det finns som sagt FLERA möjjligheter.
Och vad som är bäst i detta fall är väl upp till var och en? Iaf inte upp till dig att avgöra.Pucko

Palett:

Och om det är skönare? Jag bryr mig fan inte.

Sex har man för att det är skönt bland annat.

Palett:

jag snackar om p-piller och dess effekt på hälsan här

Som sagt, upp till hondjuret om hon vill äta eller inte[cheers]
Sen är ju risken liten som sagt.

julia1:

Men så du äter inte äpplen, använder deodorant eller äter chips?
Det sas ju att man fick bröstcanser av deodorant!


   
SvaraCitera