Aviseringar
Rensa alla

Dumpad...


Ämnesstartare

Hej.. Blev precis dumpad och vetifan vad jag ska ta mig till. va tillsammans med henne i två år, sen gjorde vi slut i vintras för vi visste inte om vi hade känslor för varandra eller ej.. men det gick några veckor, och sen fattade vi att vi hade känslor för varandra så vi gick tillbaka till varandra. nu har det gått fleeera månader sen dess och jag trodde allt va bra mellan oss..

men smset jag aldrig ville läsa kom. hon har varit utomlands med sina vänner i en vecka. en av killarna hon åkte med har jag vetat ett tag nu att det varit nåt lurt med men jag visste inte helt säkert så jag sa inget när hon åkte. vi smsade varje dag, skrev att vi saknade varann och allt det där blabla snacket. sen EN TIMME efter hennes plan har landat så får jag ett sms där det står "blabla jag har saknat dig, oss.. men har fått känslor för XXX ... du kommer alltid vara min första kärlek" [cry]

alltså jag är helt förstörd. killen går i min skola, hennes skola ligger några meter från min. kommer se dom varenda jävla dag tillsammans. vad ska jag ta mig till?! kan inte sova, kan inte äta, kan inte göra ett skit. sitter bara hemma och muteras till ett emo.

hur ska jag göra för att komma över henne? ska jag köpa anti-depp??!


   
Citera

Inga piller för fan! [mad]
Kunde vara värre - ni kunde gå i samma klass.
Många har mått så där dåligt och många har tagit sig igenom det, vilket du också kommer göra.


   
SvaraCitera

Moget av henne o skriva det i ett SMS.


   
SvaraCitera

Man kan inte tro att antidepp och piller löser alla motgångar. Det som händer det här, och när du gått igenom det här är du en erfarenhet starkare. Det är asjobbigt, speciellt när hon går i samma skola och så, men det viktiga är att prata med dina vänner, söka stöd från dem. Tänk på annat, umgås med andra, i vissa fall kan det faktiskt vara viktigt att trycka undan dumma tankar genom att våga ha kul och njuta av livet ändå.

Jag hoppas du har vänner då. Annars brukar de flesta ställa upp, människor är snälla.

Jucka:

Moget av henne o skriva det i ett SMS.

Jag ser inte skillnaden. Att göra slut som att göra slut, hur spelar det någon roll hur man gör slut?


   
SvaraCitera

fegt att ta det över sms.


   
SvaraCitera

smekaren:

hur ska jag göra för att komma över henne?

Hon betydde väldigt mycket för dig och nu behandlar hon dig som skit. Är det du eller hon som ska vara ledsen?

Sen en annan sak. Det är inte ditt fel. Du har nog heller inte kunnat påverka henne att känna och eller handlat annorlunda. Det är hon som beter sig jävligt taskigt. Och jag själv tycker inte att hon är "värd" din sorg och din uppmärksamhet. Skit i henne. Bry dig inte längre om henne.

Vet att det är skitsvårt, men du måste nog bestämma dig för typ här och nu om du ska tillåtas må dåligt pga av henne. Acceptera faktumet att hon är ett svin och kan typ dra åt h*lvete... [sad]

Det är tufft, det är tufft för alla. Jag tycker du ska prata med någon om det här, så de vet om hur det ligger till. Eller ja, bara nån som kan liksom bara lyssnar. Man vet aldrig, din pappa/mamma eller syster, kompis, lärare, kollega kanske har något väldigt klokt att säga eller berätta. Som kanske lättar ditt krossade hjärta. Sitt inte själv och grotta ner dig, försök att komma in på andra tankar också med hjälp av någon. Försök att fokusera på dig själv, för att kunna må bra.

Stor kram. Verkligen tråkigt detta [sad]


   
SvaraCitera

Daybreak:

Acceptera faktumet att hon är ett svin och kan typ dra åt h*lvete... [sad]

Intressant att se på alla flickor som lämnar en som svin.

Se det som att det är hennes förlust, och att hon får skylla sig själv.


   
SvaraCitera

smekaren:

"blabla jag har saknat dig, oss.. men har fått känslor för XXX ... du kommer alltid vara min första kärlek" [cry]

Hon visste länge att hon inte var kär i dig längre.
Men hon avvakta för att vara säker på den andra killens känslor.

Och hon kunde inte fatta mod förens hon var utomlands.

Sörj ett tag, men gräv inte ner dig. Umgås med andra människor!
Dina föräldrar, dina vänner, träffa nya människor.
Ägna dig åt dina intressen. Undvik att fokusera på henne.
Var inte hård mot dig själv.. ta med dig erfarenheterna från detta förhållande. Ur detta blir du en starkare person.

Bryt kontakten. Var likgiltig, inte arg, gentemot henne.


   
SvaraCitera

vilket svin. försök bryta kontakten bara


   
SvaraCitera

En mutta är vad hon är. Tycker det är dålig stil att lämna en på det sättet..Man får åtminstone se personen i ögonen och säga det rakt ut[n]


   
SvaraCitera

jag förlorade också mitt ex genom att hon åkte ner till bulgarien med sin bästa tjejkompis... jag har lärt mig iallafall att aldrig acceptera att ens flickvän själv åker ner. Antingen hänger du med eller så gör ni slut, för det brukar oftast bara sluta på ett sätt där nere..

lider med dig!


   
SvaraCitera

Ajdå, fan va hemskt :/
Kändes hemskt när de tog slut mellan mig och mitt ex, va väl inte riktigt samma sak, men fan va hemskt. Känner för dig. [n]


   
SvaraCitera

Vattuman:

jag har lärt mig iallafall att aldrig acceptera att ens flickvän själv åker ner. Antingen hänger du med eller så gör ni slut, för det brukar oftast bara sluta på ett sätt där nere..

Eller så drar man inte alla tjejer över en kam. [smile]


   
SvaraCitera

Trasigajeans:

Eller så drar man inte alla tjejer över en kam. [smile]

Alltså, jo det är nästan så man kan göra det 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack alla för ert stöd 🙂

Men tänk om hon skriver om ett tag och säger att känslorna för honom inte var på riktigt och att hon vill ha mig tillbaka. Vad ska jag göra då? :/ Känns helt fel att bara säga nej till det för jag älskar ju henne så sjukt jävla mycket. Men jag har iaf insett att hon är en jävla idiot som bara leker med ens känslor..

Myksa:

Inga piller för fan!
Kunde vara värre - ni kunde gå i samma klass.
Många har mått så där dåligt och många har tagit sig igenom det, vilket du också kommer göra.

Nej jag vet, piller löser ingenting men det känns som om jag borde ta piller.. Känslan jag går runt med hela dagarna, oron, asså det är så sjukt jobbigt! Är helt off i skolan.

det störda är ju det att jag frågade henne innan hon åkte om det va nåt mellan henne och honom, då var jag en idiot som inte litade på henne.. man tror man känner någon så jävla bra, men det är fan inte sant för fem öre.
[tired]


   
SvaraCitera