Aviseringar
Rensa alla

Dumpad...


smekaren:

det störda är ju det att jag frågade henne innan hon åkte om det va nåt mellan henne och honom, då var jag en idiot som inte litade på henne.. man tror man känner någon så jävla bra, men det är fan inte sant för fem öre.

Finns inget som påverkar en människa så mycket om första kärleken...


   
SvaraCitera

Trasigajeans:

Eller så drar man inte alla tjejer över en kam.

Håller med, om tjejen åker iväg själv och man inte kan lita på henne så ska man inte vara tillsammans alls. Man kan inte vara som en jävla barnvakt. Detsamma om killen åker iväg.

smekaren:

hur ska jag göra för att komma över henne?

Ha kul, bara riktigt kul. Gör sånt du gjorde innan ni träffades precis som om det aldrig har hänt. Du ska inte glömma, för detta drar du lärdom av, men grubbla inte. Du gjorde inget fel och hon är inte värd dig om hon inte ens kan åka ifrån dig utan att något ska hända nåt [surprised]


   
SvaraCitera

Skaffa några porrtidningar så är ju allt lugnt sen [zzz]


   
SvaraCitera

Sebbenen:

Alltså, jo det är nästan så man kan göra det 🙂

Haha, nej. Man måste ju kunna åka utomlands med kompisar utan att det automatiskt innebär att man är otrogen.


   
SvaraCitera

Trasigajeans:

Haha, nej. Man måste ju kunna åka utomlands med kompisar utan att det automatiskt innebär att man är otrogen.

Ja, om man klarar av att hålla sig ifrån andra killar ja [smile]. Om man nu ska iväg utomlands varför kan man inte ta sin kille med sig isf?


   
SvaraCitera

Skaffa en ny, herregud. [zzz]


   
SvaraCitera

Äsch, hade det inte varit för fittan vore tjejerna (i vissa undantag) ungefär lika beneficiella för oss som godispapper.
No loss.


   
SvaraCitera

Sebbenen:

Ja, om man klarar av att hålla sig ifrån andra killar ja

Om man inte kan det bör man inte ha ett förhållande.

Sebbenen:

Om man nu ska iväg utomlands varför kan man inte ta sin kille med sig isf?

För att man kanske vill göra saker med bara sina vänner och inte alltid ha med sig sin partner.


   
SvaraCitera

smekaren:

Vad ska jag göra då? :/ Känns helt fel att bara säga nej till det för jag älskar ju henne så sjukt jävla mycket.

smekaren:

Känslan jag går runt med hela dagarna, oron, asså det är så sjukt jobbigt! Är helt off i skolan.

Alltså det är skitjobbigt och det är precis så det känns. Det är hemskt att må sådär och bli så påverkad på det sättet. Liksom allt man trodde var bra, känslorna, förvirringen, ovanan att helt plötsligt inte ha sin partner sådär nära som man var, bara förändras som en blixt. Skittrist!

Men det är bara att liksom gilla läget och försöka gå vidare. Finns inga enkla genvägar för att må bra snabbt. Alla går igenom det där, bara det att det tar mer eller mindre tid att gå vidare. Gör skitont i början, men med tiden så blir allting mycket lättare om inte bättre. Det tar tid att komma över sånt här, även fast man kanske egentligen inte vill. Men nån gång inser man att man måste, för annars kommer man må dåligt jättelänge - med vilje. Liksom, varför?

Gäller att inse när man ska släppa taget. Verkligen känna att man är helt urless på att hålla på må dåligt. Tycker verkligen att du ska prata med nån, kan kännas lättare om nån annan känner till vad som hänt och lite hur du mår. Alla kommer förstå dig, jag lovar.


   
SvaraCitera

Trasigajeans:

För att man kanske vill göra saker med bara sina vänner och inte alltid ha med sig sin partner.

Om man inte vill det kanske man inte ska ha ett förhållande [rolleyes]


   
SvaraCitera

Sebbenen:

Om man inte vill det kanske man inte ska ha ett förhållande

Man är två individer i ett förhållande, man måste inte göra allting tillsammans.


   
SvaraCitera

äsh, det var ju inte ditt fel


   
SvaraCitera

Lev med det, skaffa en annan tjej. Vi vet att det är svårt. Men det är det enda som är vettigt?


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera