Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 25 Sep 2009, 17:21 Har precis blivit dumpat... känns så tomt nu. I skolan behandlar han mig som luft vilket är så störande Usch...Nåt tips hur man ska komma över det?
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 25 Sep 2009, 17:26 kachin:tröst ätkachin:as MktDu skrev så med flit va? ......Va? Gör något hjärndött, t.ex spela datorspel, knyppla, kolla dålig film etc.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 25 Sep 2009, 17:31 KamikazeTomten:Gör något hjärndött det är jag redan haha men orka tröst äta man försöker att gå ner i vikt här
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 25 Sep 2009, 17:37 Lyssna på Dylan's Blood On The Tracks-album (känns som om jag rekommenderar den hela tiden)
kachin Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 25 Sep 2009, 18:20 KamikazeTomten:Du skrev så med flit va?Hähheehhehhhhhhh kanske kan ske inte
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 25 Sep 2009, 18:56 Ba vänta in killarna som kommer o raggar på dig snart! ; )
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 25 Sep 2009, 18:58 sculptura:Ba vänta in killarna som kommer o raggar på dig snart! ; )Blev borttaget då jag gjorde det...
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 25 Sep 2009, 19:03 StoltBlondin:man försöker att gå ner i vikt härSer ju sannerligen ut som att du behöver det med tanke på nyckelbenen.Ät. Förstör inte dig själv med ana. ;s
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 25 Sep 2009, 20:13 Finns väl redan en tråd med en del tips?
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 26 Sep 2009, 17:10 Warp Star:Finns väl redan en tråd med en del tips?Ska kolla iaf
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 27 Sep 2009, 20:34 StoltBlondin:Nåt tips hur man ska komma över det?Japp, träffa kompisar så mycket, prata väldigt väldigt sällan om det, gör helt enkelt motsatsen till det som gör att du tror att du kan få honom tillbaka
Fixxxer Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 29 Sep 2009, 18:07 Prata om det med utomstående kan hjälpa.PMa om du vill prata, lyssnar alltid :)
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 29 Sep 2009, 18:12 fistforfight:Lyssna på Dylan's Blood On The Tracks-album (känns som om jag rekommenderar den hela tiden)hon är för ung, för blond, för dum och för mycket tjej för att förstå den. det är ett mansalbum
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 29 Sep 2009, 18:14 Maxwinner:hon är för ung, för blond, för dum och för mycket tjej för att förstå den. det är ett mansalbum Du har en poäng, en rolig och sorglig sådan...