Aviseringar
Rensa alla

dumpad


Bergdahl:

men lilla lady har en känslosam o lång förklaring! det har ej du! du er bara kryptisk!

det är väl fortfarande lika hemskt? det är som att säga "men det är mer synd om fattiga barn i kongo än i indien för alla organisationer har alltid svarta barn som det alltid är så synd om!!!!"


   
SvaraCitera

Kakaoxo:

lilla lady har 23 sidor o jonny 500sidor..............

[love]

stackars[sad]
vad hände?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan, precis som jag gjorde med hon den där andra bruden( vad hon nu heter[shake]), komma och trösta dig med lite(mycket naken) närhet[wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

life sucks


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

det är väl fortfarande lika hemskt? det är som att säga "men det är mer synd om fattiga barn i kongo än i indien för alla organisationer har alltid svarta barn som det alltid är så synd om!!!!"

okej, jag tycker att du är korkad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

o det har jag tyckt sen tidigare


   
SvaraCitera

Bergdahl:

okej, jag tycker att du är korkad

ok jag bryr mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har ni glömt att ingen orättfärdig skall få ärva Guds rike? Låt inte bedra er. Inga otuktiga eller avgudadyrkare eller horkarlar eller män som ligger med andra män, inga som är tjuvaktiga eller själviska, inga drinkare, ovettiga och utsugare - ingen sådan får ärva Guds rike. Så har somliga av er levt, men ni har låtit tvätta er rena, ni har helgats och gjorts rättfärdiga genom herren Jesu Kristi namn och genom vår Guds ande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wft................


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du är snyggare än honom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

det är väl fortfarande lika hemskt? det är som att säga "men det är mer synd om fattiga barn i kongo än i indien för alla organisationer har alltid svarta barn som det alltid är så synd om!!!!"

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gråter. vill skära mig
straffa mig själv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kent e bra


   
SvaraCitera