Aviseringar
Rensa alla

Dumpad dagen efter födelsedag


Ämnesstartare

Halloj, vaknade idag och åkte till skolan som vanligt men åkte hem som singel. Fick ett medelande av min pojkvän på förmiddagen där han skrev att han hade tappat sina känslor för mig och försökt få tillbaks dom under 2 veckors tid utan resultat. Jag är helt tom, vet inte ens om jag är ledsen. Har mest panik för att jag vet hur ensam jag kommer vara. Jag svarade honom med endast ett okej, inge frågor. Han skrev att vi kunde prata om jag ville och att han kunde ringa upp mig så fort jag hade tid, vilket han gjorde. Vi pratade då om lite allt  möjligt och jag frågade han vad jag skulle säga till folk som frågade varför det tog slut, han började då störtböla. Jag visste inte vad jag skulle göra, han sa att han inte fatta  hur hans känslor kunde försvinna och att han skulle höra av sig om dom kom tillbaks, att jag skulle fortsätta skriva och att han skulle komma till mig imorgon och prata lite mer och hämta/lämna saker. Därefter fick vi lov att lägga på då hans lektion började. Han verkligen STÖRTBÖLADE säkert 10 minuter i sträck, hörde inte vad han sa och la sedan ut en bild på snap där han skrev "jävla kuk". Jag är så förvirrad och vet inte hur jag ska bete mig imorgon...


   
Citera

Vet inte vad du ska göra men antagligen lämna honom och gå vidare. Finns nog någon med mer känslor för dig som du kan skapa ett helt liv med.


   
SvaraCitera

Så jävla fittigt att dumpa någon genom internet...


   
SvaraCitera

sagaedin96: Jag är så förvirrad och vet inte hur jag ska bete mig imorgon...

Ignorera ex, njut av singellivet
så ungefär


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Jag hade ignorerat honom och försökt låta allt annat i tillvaron fylla ut hans plats.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är väl så jag känner att jag egentligen borde göra, men kan fan inte låta bli att bli helt förstörd när jag tänker på hur mycket han grät....vill liksom veta varför?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enligt mig så gjorde han det på ett otroligt snällt sms och var väldigt förstående och snäll när vi prata i telefon så känns som att jag inte kommer kunna vara "kall" på något vis


   
SvaraCitera

det blir nog lättare om ni träffas och pratar.
känslor går upp och ner i alla relationer. han kanske inte har den erfarenheten än.


   
SvaraCitera

Känns lite drygt att dumpa någon via sms. Hur länge var ni tillsammans? Skeptisk

Fint om ni fortfarande kan vara vänner iallafall. Det behöver inte bli jobbig stämning mellan er. Kan dock vara bra att ni pratar ut med varandra om ni känner att ni behöver.

Alla förhållanden går lite upp och ner ibland och man är inte sådär blixtförälskad hela tiden, även fast man gärna skulle vilja.
Känn efter vad du vill också. Det låter ju inte helt schysst att du ska vänta på att han ska bestämma sig.
Du får själv avgöra om han är värd att vänta på, annars tycker jag att du ska försöka gå vidare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi var tsm i 1-1,5 år, något sånt. Hans ursäkt var att han har dyslexi (vilket jag vet att han har) och därför känner att han får fram saker bättre på sms då han kan läsa igenom de innan. Han var här igår, det var nervöst i början men släppte och han gav mig min födelsedags present. Han kramade mig 3 ggr under tiden, vilket kändes jobbigt då jag inte vill tro att det betyder något, han sa också att jag gärna fick höra av mig om jag skulle ut under kvällen. Berättade att jag kanske skulle vara fyllechaufför åt några, frågade om han kände till killen som ägde bilen som jag skulle köra, då jag endast kände några som skulle åka med. Han sa då att han inte rekommenderade mig att köra för att "han vet hur dom är", skulle kunna vara ett tecken på att han bryr sig tänkte jag...Så mycket blandade känslor, dåliga och bra. 


   
SvaraCitera