Aviseringar
Rensa alla

Dumpad och mår piss


Ämnesstartare

Blivande_japan:

har du huggit av dig benen el?

gå vidare utan honom*

elverpigen:

Då måste du lära dig, du kunde ju innan du blev tillsammans med honom och det går nu efter också, det kanske tar lite tid men det kommer gå.

har aldrig känt som jag känner för honom,och det är det som gör det så grymt svårt!


   
SvaraCitera

wonderkid:

har aldrig känt som jag känner för honom,och det är det som gör det så grymt svårt!

du är inte ens 14, d är lugnt, det blir både värre å bättre innan det är över


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

det blir både värre å bättre innan det är över

syftar du på just jag och han, eller hela mitt liv?


   
SvaraCitera

du kommer över det. och skada dig inte, ungjävel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grief:

du kommer över det. och skada dig inte, ungjävel.

om du ska klanka ner mer, kan du dra härifrån.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

Hur i helvette tror du att du visar kärlek genom att skära dig. Det visar ju bara på ett sjukt och osunt beteende. Direkt avtändande med andra ord.

Vill han inte längre ha en relation med dig så är det egentligen bara att acceptera det hur svårt det än är

tror inte jag visar kärlek genom det, men jag mår dåligt.
men jag har en känsla av att efter han supit klart under helgen, kommer han ångra sig.


   
SvaraCitera

wonderkid:

syftar du på just jag och han, eller hela mitt liv?

livet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

livet

okeej..


   
SvaraCitera

Exner:

2. han skickade älska<3-SMS:en till fel nummer, men låtsades att de skulle till dig

Tro...ligast.


   
SvaraCitera

wonderkid:

asså,vill va singel,sorry<3

Vilket abrupt slut på den sagan.. [tard]

elverpigen:

Vill han va singel så vill han, och dumpar han dig är han inte din själsfrände, eftersom din själsfrände inte skulle göra så.


   
SvaraCitera

wonderkid:

(har t.om skärt mig på armen,för att vi sa att vi skulle göra så om det tog slut)

wonderkid:

skulle ta mitt liv för hans skull

[shake][tard]


   
SvaraCitera

I swear by my life, and my love of it, that I will never live for the sake of another man, nor ask another man to live for mine.

- Ayn Rand


   
SvaraCitera

Exner:

2. han skickade älska<3-SMS:en till fel nummer, men låtsades att de skulle till dig

[love]


   
SvaraCitera

Jag var ganska nydligen med om samma sak i princip.
Min tjej och jag gjorde slut nu i veckan efter ett års förhållande. Vi pratade mycket om att verkligen starta ett liv tillsammans (barn, förlovning, flytta ihop... hela rubbet) men det höll som sagt bara ett år.

Hon har skurit sig på armen och det får mig bara att tycka mindre om henne. Varför?
- För att om jag verkligen bryr mig om henne, varför skulle jag då vilja se hur hon har skadat sig själv? Får det mig att må bättre att ha det på mitt samvete? Svar; nej.

Ett tips: Antingen försöker du att låta tiden gå och allt eftersom kommer du glömma honom även om du har svårt att tro det just nu. Vill du verkligen ha tillbaka honom så ta reda på varför han gjorde slut och försök att bättra dig.

Önskar dig all lycka!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

han vill ha mig tillbaka , och han sa att han glömde vad vi hade tillsammans...


   
SvaraCitera