Aviseringar
Rensa alla

Dumpad... vet inte vad jag ska göra


Gruppkramarn:

men hon sa att jag gick för långt, att jag var för kramig..

Eeeh... okeeej... men aja, antagligen är hon väl en sån som inte är lika fysisk som dig. Ni skulle väl aldrig annars passa för varandra, så det kanske var lika bra då då? Tror inte att du skulle mått särskilt bra av att inte kunna kramas eller ha lika stor fysisk kontakt som du har behov utav.

Hoppas det är en tröst. Sen är det väl bra att det tog slut så pass snabbt också så man inte varit tillsammans längre. Men nu kan du ju kramas med vem du vill! [bigsmile] Det hade nog inte hon riktigt "tillåtit annars?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruppkramarn:

Så var det nog.. [sad] men hur kommer jag över henne?

Fan det har bara gått en vecka. Hur länge har du stalkat personen egentligen?


   
SvaraCitera

Sterd:

Lol.

Fast vadå lol, du vet ju inget om hur det var innan. Vissa kanske blir kära och älskar varandra INNAN de blir tillsammans, vilket verkar mest vettigt, eller hur? Det är väl rätt dumt att bli tillsammans med nån för sakens skull och sen hoppas att man älskar den sen, wtf. Sluta lol:a.


   
SvaraCitera

Äppelkaka:

Crazy lady-utbrott!

Lol.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aw.
Dum tjej, tycker jag.
Umgås med kompisar och gör roliga saker.


   
SvaraCitera

[sad] Förstår verkligen hur det känns! Man kan inte göra något för hur mer man kämpar ju värre blir det. Försök se åt ett annat håll och bara acceptera henne för du vill inte leva i ett förhållande byggt på en persons kärlek tro mig!


   
SvaraCitera

Sterd:

Lol.

Moget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*klappar till* Vakna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera