Aviseringar
Rensa alla

Dumpar killar


Ämnesstartare

Efter att en kille har kämpat i ett halvår bestämde jag mig för att ge förhållandet en chans.

Grym kille med personlighet som passar mig perfekt, men jag är inte kär.

Jag kan typ inte bli kär och det sa jag till honom. Trots det så tänkte jag att jag inte har något att förlora.. han skulle aldrig nöja sig med att bara vara vän och vi funkar väldigt bra ihop, jävligt stabil kille som skulle bli en bra pappa å man osv.

Tänkte att känslorna skulle bli starkare men istället vände det heeeelt...

Det gör verkligen ont när jag tänker på att jag troligen måste bryta kontakten helt med honom nu ...

Det är inte första gången detta häner mig heller! Dröjer dock oftast ett tag imellan innan jag sätter mig i en lika illa situation.

Hur löser jag det på ett snyggt sett?

ÄNDRAT 2010-01-06 00:46

ÄNDRAT 2010-01-06 00:46
Sa som det var... Slutade väl på bästa sett (oundvikliga) . Han ville inte hålla kontakten mer. Jag är officiellt Blockad på msn och facebook och raderad från kontaktlistan på mobilen.

Så snabbt gick det att såra och mista nån man bryr sig om [sad][cry]


   
Citera

Vem är elak nurå [crazy]


   
SvaraCitera

säg bara som det är


   
SvaraCitera

Spela in när du har sex med mej så visa det för han sen[wink]


   
SvaraCitera

Fyfan vad kasst att det är så ://
Säg att det inte är rättvist mot honom att vara i ett sånt förhållande. Han måste ju veta att du gillar honom väldigt mycket ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Vem är elak nurå

lite medlidante tack, kanske förslag ?
=( jag har aldrig nekat att jag oxå är ond.. speciellt när det kmr till killar [n]


   
SvaraCitera

Men vänta tills du hittar någon du verkligen vill vara tlsm med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Han måste ju veta att du gillar honom väldigt mycket ändå.

jo fårgan är om inte det bara gör mer skada?.. mkt svårare att kma över nån som säger att jag gillar dig ändå men itne riktigt ... nsätean bättre att blocka honnom överralt och itne svara så att han kan börja hata mig elelr nåt :S


   
SvaraCitera

trexo0:

nsätean bättre att blocka honnom överralt och itne svara så att han kan börja hata mig elelr nåt :S

va, nä[shake]


   
SvaraCitera

trexo0:

nsätean bättre att blocka honnom överralt och itne svara så att han kan börja hata mig elelr nåt :S

[confused]

Okej du är dum i huvudet. Gör som du vill. hejdå.


   
SvaraCitera

trexo0:

lite medlidante tack

[sad] mm har
och tycker ej du är ond, snäll som gav en chans osv [blush] önskar nån kunde göra detsamma för mej [sad]

Men säj exakt som det är så kommer han fatta! Om ett tag kommer han ändå va glad för han fick va med dej ett tag åtminstone. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Okej du är dum i huvudet. Gör som du vill. hejdå.

å jag menar EFTER att jag har pratat med honnom om saken givetvis. [tired]


   
SvaraCitera

Vet hur det är. Det finns inget sätt för dig att gå som vinnare ur det här. Jag löste det genom att iscensätta det svinigaste som jag kunde tänka mig, så att mitt ex åtminstone kunde tycka att hon var för bra för mig och att jag var ett jävla rövhål.

Det gick ju sådär, kan jag säga, men det funkade åtminstone. Om du kommer på ett bättre sätt att dumpa någon så säg gärna till!


   
SvaraCitera

Finns inget bra sätt att dumpa någon på, försök gör det så snabbt och smärtfritt som möjligt bara. Och använd för helvete inte random klyshig fras som t.ex "Det är inte du, det är jag".

Gillar inte hur du bygger upp tråden så att det ska vara synd om dig heller.


   
SvaraCitera

trexo0:

å jag menar EFTER att jag har pratat med honnom om saken givetvis.

du borde alltid ställa upp och prata med honom


   
SvaraCitera