Aviseringar
Rensa alla

Dusch på morgonen eller kvällen?


aldrig. det är bara riktiga sluskar som tvättar sig.


   
SvaraCitera
höna

Morgonen får så fult hår när jag sover på det


   
SvaraCitera

Morgonen, tar mig bara en kvart och äter ingen frukost hemma så har gott om tid till det. 


   
SvaraCitera

idag blev det imorse..när jag inte cyklar till jobb och sånt så blir det oftare på morgonen än kvällen, annars efter träning och så


   
SvaraCitera

Kvällen är det skönast men ovärt för då vaknat man med knullrufs. Så... Morgonen I guess.


   
SvaraCitera
idaah

Det varierar, tycker det är skönt med båda! DEt är gött på morgonen för att man blir pigg, men det är samtidigt väldigt skönt att duscha på kvällen för att då kan man duscha läääänge och inte stressa!


   
SvaraCitera

Jag brukar duscha med hårtvätt på kvällen, men har för vana att duscha kroppen på morgonen. Ska jag alltså endast duscha hals och neråt, spelar det tidsmässigt ingen roll vilket av alternativen det blir. Om jag däremot ämnar ta längre tid på mig, vilket hårtvätt innebär, passar kvällen/eftermiddagen bättre för det syftet. 

Ogillar att behöva stressa på morgonen. Vill kunna andas och ta det lugnt - samla energi till dagens göromål. 


   
SvaraCitera
KSENIA

DUSCHAR PÅ KVÄLLEN OM JAG JOBBAR DAGEN EFTER, HELGER PÅ MORGON1


   
SvaraCitera

Brukar göra både och. Orkar jag duscha efter träning (tränar kvällar) då gör jag det annars gör jag det på morgonen, då känner man sig extra fräsch på kneget och för den delen blir frisyren schysst 


   
SvaraCitera

haha duschar både på morgonen och kvällen, starta dagen rent och avsluta dagen ren 😀 Tumme upp


   
SvaraCitera

På morgonen för att vakna till liv och vara fräsch eller på kvällen för att vara morgonredo med rent hår.


   
SvaraCitera

Det varierar. 


   
SvaraCitera