Aviseringar
Rensa alla

Duscha i skolan?


Ämnesstartare

precis börjat 1an på gymnasiet och idag hade vi idrott och när man ska duscha så duschar ju alla killar tillsammans och jag är bi/gay , så är jätterädd för att bli kåt/ få stånd i duschen , hur ska jag göra någon idee?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

stå vänd mot väggen 

alt. var ärlig och se hur de reagerar :))


   
SvaraCitera
mynona

Tror du att det skulle hända, oavsett hur snygga killar du får se där? Jag vet inte, men jag tänker mig att det inte är den slags situation där man alls tänker på sex, mentaliteten blir ju annorlunda än den man har i en sexuell situation. Hur är det på badhuset?


   
SvaraCitera

Jag är gay, och kan jättelätt byta om/duscha bland killarna. Det är bara att stänga av, inte titta, tänka på annat. Om det inte skulle gå så kan du dra en runk innan eller gå in på toan medans. Pröva att tänka på något äckligt annars, typ att halshugga en kissemiss


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
Tror du att det skulle hända, oavsett hur snygga killar du får se där? Jag vet inte, men jag tänker mig att det inte är den slags situation där man alls tänker på sex, mentaliteten blir ju annorlunda än den man har i en sexuell situation. Hur är det på badhuset?

tänker inte på att dem är snygga utan att liksom o få se kuk typ , är aldrig på badhuset 😛


   
SvaraCitera
mynona

Gå och pröva hur det är på badhuset. Men jag tror som sagt att mentaliteten bör bli annorlunda, det är ju inte en sexuell situation även om du ser nakna människor omkring dig, så det kommer knappast bli så märkvärdigt. Killar är ju nästan nakna på badstranden förutom könen, och att se själva kukarna är inte så märkvärdigt om de är slaka, vilket jag förutsätter att de kommer att vara där. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
Gå och pröva hur det är på badhuset. Men jag tror som sagt att mentaliteten bör bli annorlunda, det är ju inte en sexuell situation även om du ser nakna människor omkring dig, så det kommer knappast bli så märkvärdigt. Killar är ju nästan nakna på badstranden förutom könen, och att se själva kukarna är inte så märkvärdigt om de är slaka, vilket jag förutsätter att de kommer att vara där. 

Om jag tex går till badhuset , vad ska jag göra om jag får stånd mitt i duschen då?..


   
SvaraCitera
mynona

weparn:

tänker inte på att dem är snygga utan att liksom o få se kuk typ , är aldrig på badhuset 😛

Se kuk är väl inte så märkvärdigt om den inte sitter på nån man annars tycker är snygg? Gå och pröva hur det är på badhuset. Men jag tror som sagt att mentaliteten bör bli annorlunda, det är ju inte en sexuell situation även om du ser nakna människor omkring dig, så det kommer knappast bli så märkvärdigt. Killar är ju nästan nakna på badstranden förutom könen, och att se själva kukarna är inte så märkvärdigt om de är slaka, vilket jag förutsätter att de kommer att vara där.


   
SvaraCitera
mynona

weparn:

Om jag tex går till badhuset , vad ska jag göra om jag får stånd mitt i duschen då?..

Mindre allvarligt än om du får det bland folk du känner=S Men tror som sagt du oroar dig i onödan, dock ska jag väl inte prata som om jag visste exakt vad jag talade om här, men fråga andra bi-gaykillar, tvivlar starkt på att de går omkring med stånd varje gång de måste byta om och duscha med andra killar. Hoppas det fixar sig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är det fel på mig om jag aldrig har fått det? :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ha en handduk i närheten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ofta när man rör kuken brukar den bli hård. När någon stirrar brukar jag Stirra tbx och säga,  "det är hormonerna. Deal with it "

Skulle jag va du så skulle jag inte vara orolig.  Får du stånd så får du det. Bry inte allt fömycket på vad andra tycker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kolla ner i golvet eller upp i taket 😉


   
SvaraCitera

duschade du inte på högstadiet


   
SvaraCitera

Jag och de flesta killar kan nog hålla sig några minuter innan man där stånd när man ser nån snygg naken brud . Borde inte vara så värst svårt för dig heller . Tänk på nåt som du tycker är roligt för att tänka på annat är deras kukar.


   
SvaraCitera