Aviseringar
Rensa alla

Duscha med motsatt kön


Ämnesstartare

Har ni duschat med nån av det motsatta könet nån gång typ kompis eller så som inte varit er pojkvän/flickvän utan att ni haft sex innan eller efter? Om inte, skulle ni kunna tänka er att göra det?

Om ja:

Var var det?

Vad gjorde ni i duschen?

Vad gjorde ni efteråt?

Hur gamla var ni när ni gjorde det?

Allmän kommentar om din erfarenhet


   
Citera
Ämnesstartare

alla är inte heterosexuella


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

förstår inte frågan. frågar du om jag duschat med en person och haft sex med den före/efteråt, eller om jag duschat med en person jag aldrig haft sex med?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svefnpurka: jag duschat med en person jag aldrig haft sex med?

Detta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: alla är inte heterosexuella

Nä, men frågan är riktad till dom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Valleballe:

Nä, men frågan är riktad till dom.

så du riktar bara frågan till heterosexuella?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: så du riktar bara frågan till heterosexuella?

Ja asså jag är inte intresserad av att veta om man duschat med samma kön för det är ju inte samma sak.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Valleballe:

Ja asså jag är inte intresserad av att veta om man duschat med samma kön för det är ju inte samma sak.

det är ju samma sak om man inte är heterosexuell


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förlåt mig, men, hahahahah. Klart att det är samma sak, kan du vara god och förklara skillnaden?

Valleballe:

Ja asså jag är inte intresserad av att veta om man duschat med samma kön för det är ju inte samma sak.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man duschar med samma kön från väldigt låg ålder så det blir normaliserat på ett annat sätt. bi-/heterofolk tänder ju ej på alla av samma kön heller. herregu...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har inte duschat med någon jag inte haft sex med tidigare så kan får inte svara på dina frågor 🙁


   
SvaraCitera

amsi:

det är ju samma sak om man inte är heterosexuell

Hur menar du? Skulle inte säga att det är samma sak. Att duscha med det motsatta könet är kulturellt fel i detta land, skulle inte säga att det beror så mycket på vilken sexuell läggning man har. Även om man är homosexuell är det ju oftast mycket jobbigare och obekvämt att duscha med någon av det motsatta könet än att duscha med någon av samma kön. Som Isola säger tänder man ju endast på vissa personer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har inte duschat med någon jag inte haft sexuella lekar med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
man duschar med samma kön från väldigt låg ålder så det blir normaliserat på ett annat sätt. bi-/heterofolk tänder ju ej på alla av samma kön heller. herregu...

det var inte det jag menade heller


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tennsoldat:

Hur menar du? Skulle inte säga att det är samma sak. Att duscha med det motsatta könet är kulturellt fel i detta land, skulle inte säga att det beror så mycket på vilken sexuell läggning man har. Även om man är homosexuell är det ju oftast mycket jobbigare och obekvämt att duscha med någon av det motsatta könet än att duscha med någon av samma kön. Som Isola säger tänder man ju endast på vissa personer.

att det förväntas vara en sexuell laddning med alla av det könet en tänder på


   
SvaraCitera