Aviseringar
Rensa alla

Duschar du efter gympan?


Ämnesstartare

McLuver:

kille: jaaaaaaaa!!11

Tror jag var tveksam till det när jag var mindre, men nuförtiden går jag runt naken utan problem [sad]


   
SvaraCitera

Det var alltid någon som skulle strunta i att duscha efter gympan i skolan, det var lika äckligt varje gång.


   
SvaraCitera

nää...arselsvett är så gott ! dra fingret i röven och stoppa in den i näsan på flicvännen !!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

tjej: jaaaaa!1 (Du röstade på detta alternativ)

går inte på gympan. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

kille: neeeej!!1 (Du röstade på detta alternativ)

AyaBaya:

nää...arselsvett är så gott ! dra fingret i röven och stoppa in den i näsan på flicvännen !!

håller med [bigsmile][bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

tjej: neeeeee (Du röstade på detta alternativ)

Har inte ens idrott, men när vi hade det i högstadiet var jag ändå aldrig med och de två gångerna jag var det duschade jag inte, eftersom dom i klassen hatade mig o en kompis för att vi va bisexuella osvosvosv. Kände mig rätt obekväm i omklädningsrummet

eller "hatade" var ett starkt ord men dom ville nog inte att vi skulle vara där iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

kille: jaaaaaaaa!!11 (Du röstade på detta alternativ)

När jag gick i skolan så duschade jag alltid.


   
SvaraCitera

Brukar rulla mig i kattsand bara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

tjej: jaaaaa!1 (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hah, precis som om jag skulle anstränga mig fysiskt, någonsin.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ser ofta tjejer som går in på toan istället för dom antagligen inte vågar visa upp sin kropp, herregud ..... så jävla äckligt och fjantigt, visa upp o sluta skämmas.


   
SvaraCitera

Kroppen är ditt tempel. Sluta skämmas och var stolt. Du är den du är och ser ut som du gör och har absolut ingenting att skämmas för.
Duschen finns där för dig!

//Stolt duschare sedan 1996


   
SvaraCitera

McLuver:

kille: neeeej!!1 (Du röstade på detta alternativ)

orkade inte, känndes onödigt omständigt.

det och att den fysiska ansträngnignen på gympan knappt fick mig att svättas. kändes onödgit att duscha när man fortfaradne var fräsch


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

anstränger mig så pass lite på gympan att det känns meningslöst, dessutom så tar mitt hår tid att torka och jag använder massa produkter som inte finns tillgängliga på plats (typ hårtork och plattång och sånt).

du är alltså otränad och äcklig och plattångsbög[shake]


   
SvaraCitera

NEMO:

du är alltså otränad och äcklig och plattångsbög[shake]

Schysta kommentarer uppskattas alltid!


   
SvaraCitera