Aviseringar
Rensa alla

Duschar ni alltid innan ni badar i badhus?


penja

Jag duschar utan badkläder innan, och utan badkläder efter. 

Det är dock alltid förjävla jobbigt att få på badkläderna på en blöt kropp. Men, det är så det är. 


   
SvaraCitera
Haien

Smilen:

Gillar du inte att andra tittar kanske? 

Vem gör förutom bi- eller homosexuella?


   
SvaraCitera

ny regel på badhuset här,  man måste duscha naken innan bad, står en och säger till om man inte gör det, de va enda lösningen på att utlänningar badade med vanliga byxor och skitiga kalsonger under


   
SvaraCitera

Jag duschar alltid NAKEN innan jag hoppar i poolen. Dom som duschar med badkläder/bikini/kalsonger/trosor verkar vara jävligt störda i huvudet. Duschar ni även hemma med badkläder, bikini, kalsonger, trosor eller liknande? 


   
SvaraCitera

handendärnissen:
ny regel på badhuset här,  man måste duscha naken innan bad, står en och säger till om man inte gör det, de va enda lösningen på att utlänningar badade med vanliga byxor och skitiga kalsonger under

Så brukar det väl vara, förutom den biten att de placerar en anställd för att säga till om detta. Är det ett stort badhus?


   
SvaraCitera

Crysilis:

Så brukar det väl vara, förutom den biten att de placerar en anställd för att säga till om detta. Är det ett stort badhus?

nej, om vi säger såhär, är det 5 pers i duschen så är de nästan överfullt så inte stort, tror de va enda lösningen så att folk tvättar sig för att göra poolen fräschare


   
SvaraCitera

handendärnissen:

nej, om vi säger såhär, är det 5 pers i duschen så är de nästan överfullt så inte stort, tror de va enda lösningen så att folk tvättar sig för att göra poolen fräschare

Jaha, det är juh bara bra 🙂


   
SvaraCitera

Crysilis:

Har ni inte bad på idrottslektionerna?

Ja, en gång per halvår när det är simprov. 


   
SvaraCitera

Getrekt:

Ja, en gång per halvår när det är simprov. 

Va, oj. Vi hade var fjärde lektion i badhuset. Men det är väl olika, känns dock extremt knepigt att ni har simprov utan att få träna er.


   
SvaraCitera

Haien:

Vem gör förutom bi- eller homosexuella?

Varför skulle de göra det mer än människor med andra läggningar?  


   
SvaraCitera

Crysilis:

Va, oj. Vi hade var fjärde lektion i badhuset. Men det är väl olika, känns dock extremt knepigt att ni har simprov utan att få träna er.

Närmsta badhus ligger 20 min härifrån. 
Sen så är det så att om man inte klarar provet så får man åka dit med de andra som inte klarat/varit med och göra om det. 


   
SvaraCitera

Ja. Fast inte alltid naken. Heh. Man borde ju verkligen göra det dock. 
Minns att man var tvungen att göra det när man simmade med skolan i låg- och mellanstadiet. Jag  försökte alltid slippa (förgäves pga fröknarna stod och kollade att man gjorde det) pga man fick alltid sitta och lyssna på simpersonalen jättelänge innan man fick ge sig ned i vattnet. Jag som var mager som en skrika frös så jag skakade under hela tiden. Hade aldrig accepterat idag. Fan vad skönt det är att vara vuxen ändå.


   
SvaraCitera

Axelinaaas: Nu vill jag inte äns visa mig ute utan typ lakan på mig :p

vad står på?

Axelinaaas: äns

(Rodnar)


   
SvaraCitera

Tickstart:

vad står på?
(Rodnar)

har gaaanska så mycket kropskomplex cuss fat as fuck


   
SvaraCitera

Axelinaaas:

 cuss fat as fuck

Det är du verkligen inte. 


   
SvaraCitera