Aviseringar
Rensa alla

Duschar ni efter idrotten i skolan?


Ämnesstartare

Yo som rubriken lyder undrar jag om ni duschar efter idrotten.
Själv duscha jag inte förra året efter som jag inte gillar o "flasha" min privata del för en massa tonåringar.
Varför jag undrar detta är för att jag bytte nyss skola i 9an. Innan de gick jag i en liten skola med 40 pers (åk 6-9) som jag älskade har nu fått byta till en stor skola o undrar o jag kommer se som "äcklig"


   
Citera

Brukade inte göra det/vänta tills alla gått och komma sent till nästa lektion.


   
SvaraCitera

duschade om det var lektion efteråt, men ibland var idrotten dagens sista och då gick jag hem istället


   
SvaraCitera

Ja, gillar att vara fräsch så mycket som möjligt.

Men om det var någonting som brännboll där vi var 15 st i var lag och man ansträngde sig lika mycket under hela passet jämfört med att gå till ICA 500 meter bort. Under sådana aktiviteter så var det ingen som helst idé.


   
SvaraCitera

Oftast inte.


   
SvaraCitera

ja 


   
SvaraCitera

terrormat:
duschade om det var lektion efteråt, men ibland var idrotten dagens sista och då gick jag hem istället

Detta


   
SvaraCitera
mynona

DasFlus: Nej

Brukade aldrig göra det, men brukade å andra sidan inte vara med på gymnastiken heller. Kändes integritetskränkande, och mitt tjocka hår skulle aldrig gå att få torrt, och jag ogillar att umgås med folk med fuktigt hår


   
SvaraCitera

duschar aldrig efter idrotten då jag inte gillar när någon annan ska stirra på mig när jag är naken... 


   
SvaraCitera

Om man blev varm och om man hade lektion efteråt så duschade man, ja. Annars var man äcklig, ja. 


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

DasFlus: Ja

Självklart!


   
SvaraCitera

Jag gör alltid det. Man vill ju inte gå runt å lukta svett!!


   
SvaraCitera

DasFlus: Ja

Undantaget om vi inte hade gjort något.


   
SvaraCitera

vi bombar med axe istället.....


   
SvaraCitera

DasFlus: nej

För att vi hade typ en kvart på oss att klä om oss på måndagslektionen och på torsdags lektionen var det lite mer tid, men man hann ändå inte. Sedan ville man också vara lite rebellisk och inte duscha efter gympan


   
SvaraCitera