Aviseringar
Rensa alla

Duschar ni efter idrotten i skolan?


Jag kan aldrig duscha med andra människor i ett rum sådär. Hade man däremot varit utomhus på en strand eller något och skulle bada så hade jag slitit av mig kläderna och hoppat i utan problem.


   
SvaraCitera

hver gang ja


   
SvaraCitera
mens
 mens

Undrar om folk tänker på hur ofräscha de blir av att inte duscha efter fysisk aktivitet och hur mkt andra märker det


   
SvaraCitera
duden

Ja, efter varje idrottslektion


   
SvaraCitera

I min förra skola så var duschen ett litet rum brevid ett annat litet rum och det kändes aldrig rätt att duscha där och det fanns ingen dusch som man kunde duscha ensam i dock så ville jag självklart tvätta mig.

I den skola jag går i nu så finns det så man kan duscha ensam och dem duschar som finns för alla så fanns det iaf duschdraperier (som jag såg på håll).


   
SvaraCitera

DasFlus: Ja

alltså jag går inte i skolan längre men jag gjorde alltid


   
SvaraCitera

Ja, för det mesta. Inte ibland om man fick brottom till nästa lektion.  Känns ganska ofräscht att inte göra det, även om jag kan förstå folks anledningar till att inte göra det.


   
SvaraCitera

brukade jämt gå hem och duscha, sen var det lite olika om jag kom tillbaka eller inte beroende på om jag pallade


   
SvaraCitera
Fankku

Ibland, men håller med att det inte är så kul att vara naken inför andra.


   
SvaraCitera

Det gjorde jag, ja. Tills de misshandlade mig där. Skippade iofs hela idrottslektionen efter det, så det var ej som om jag gick och luktade apa eller så. 

En fick sig dock inte sällan ett idrottspass när en rusade till bussen de där mornarna.. Och efter dem duschade en ju inte. 

Jag har inget minne av att mina armhålor luktade illa innan det började växa hår där dock. 


   
SvaraCitera

Det sket jag i, pga att jag verkligen ogillar, och även då ogillade, att visa mig naken. Obekvämt värre.


   
SvaraCitera

Gjorde det i början av 7an sedan avtog det. Vår lärare hade snack med oss om hygien nå ggr men wtf vi rörde oss knappt o när vi väl duscha så blev vi sena till nästa lektion 


   
SvaraCitera
b1son

duschade fram till gymnasiet, sen var det ingen annan som duschade så va fan palla


   
SvaraCitera

mens:
Undrar om folk tänker på hur ofräscha de blir av att inte duscha efter fysisk aktivitet och hur mkt andra märker det

jag gör mycket aktiviteter när jag ä på landet eller i ett garage och jag duchar då jag ska iväg och äta på en resturang eller något åt det hållet


   
SvaraCitera

Duschar alltid eftråt , msn vill ju vara fräch och lukta gott...har inga problem med att visa mig naken och den som vill kolla in  får väl göra det


   
SvaraCitera