Aviseringar
Rensa alla

Duschat med tjejerna


Ämnesstartare

Aa har ni någonsin duschat med tjejerna efter typ idrotten i skolan eller var det bara jag? För oss var de i 6an när killarnas duschar inte funka o vi fick duscha samtidigt med tjejerna (inte för att de var dåligt) men har det hänt er?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Vagörs23:
Aa har ni någonsin duschat med tjejerna efter typ idrotten i skolan eller var det bara jag? För oss var de i 6an när killarnas duschar inte funka o vi fick duscha samtidigt med tjejerna (inte för att de var dåligt) men har det hänt er?


   
SvaraCitera

Endast möjligt i pursvenska skolor


   
SvaraCitera

nej


   
SvaraCitera

Tickstart:
Endast möjligt i pursvenska skolor

Jag gick i en skola i Norge när jag var mindre och där hade vi något liknande ett tag pga trasiga duschar. 


   
SvaraCitera

När vi hade bad duschade vi tillsammans med tjejerna. Kanske upp till 3an eller nåt sånt. 


   
SvaraCitera

OnkelHubert:

Jag gick i en skola i Norge när jag var mindre och där hade vi något liknande ett tag pga trasiga duschar. 

Purariska skolor, då.


   
SvaraCitera

Vagörs23:
Aa har ni någonsin duschat med tjejerna efter typ idrotten i skolan eller var det bara jag? För oss var de i 6an när killarnas duschar inte funka o vi fick duscha samtidigt med tjejerna (inte för att de var dåligt) men har det hänt er?

asså va hur fick ni det? xD


   
SvaraCitera

Nej. Dock var våra omklädningsrum precis bredvid varandra, bara en dörr separerande. Vi killar försökte titta lite genom nyckelhålet också. Ha Ha.


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Ser tråden är riktad mot killar, vänder på myntet.. Inte i samma duschar samtidigt. Var en gång när varmvattnet inte funkade  i våra duschar, då fick vi duscha i killarnas duschar när de blivit klara och lämnat omklädningsrummet.


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

123fendas: Dock var våra omklädningsrum precis bredvid varandra, bara en dörr separerande. Vi killar försökte titta lite genom nyckelhålet också. Ha Ha.

När jag började i 8:an då hade vi en nybyggd gymnastikhall/hockeyrink, var inte helt klart då det var lite smådetaljer kvar. I dörren mellan våra duschrum fanns det inget lås, var flera hål som gick att se genom. Hade varit lätt att låsa upp om haft en stor skruvmejsel. Kunde inte se duscharna genom hålen, såg sidan på duschväggen, dock så var man tvungen att passera där när skulle till/från duschen. 

Killarna smygtittade men vi var steget före, det var alltid någon vaktade och som stod bredvid så de inte kunde se personen som vaktade. När de tittade så sprutade vi parfym i deras ögon.
Tog nästan två månader innan det satt lås i dörren, då kunde ingen titta längre.


   
SvaraCitera

Nej, däremot hade vi sådant snöbad en gång då vi gick ut i snön och sedan in i badhusets bastu, då var bara killarnas bastu igång så vi fick sitta sådär 30 stycken där inne och trängas. Var ju såklart badkläderna på 100%.


   
SvaraCitera

I högstadiet duschade vi tekniskt sett i samma rum men var en skiljevägg i kraftig plast emellan, dock med en väl tilltagen glipa på typ 2+ dm vid tak och golv.
Båda grupperna låg på golvet och stirrade in på varandra en hel del under första halvåret sen tröttnade folk. 


   
SvaraCitera

Isf när man var väldigt liten under en period i en ''purarisk skola'' :P. Sen har jag inte velat duscha med de andra kände jag i årskurs 3 så sedan dess duschade jag ensam fram till att jag gått ut gymnasiet.


   
SvaraCitera

Jag gick in på toaletten och bytte om med min kompis under gymnasiet. Är snabb och byta om och vill inte följa med de till matsalen. Parfymen klarade jag inte av heller, spegeln alltid upptagen. Tumme ned 

Lite läskigt på mitt jobb där jag är nu.. har vi inget lås i omklädningsrummet. Som tur är har vi bara haft kvinnliga praktikanter så det har bara vart chefens man som kommit in flera gånger jag bytt om. Har såklart linne på mig och byter om på tre sekunder, första gången hoppade vi båda till och ena gången såg jag honom när han gjorde något med byxorna. Det var mer pinsamt för honom tror jag. Synd att de inte var ett koreanskt drama och nån supersnygg praktikant. Gråter Hjärta


   
SvaraCitera