Aviseringar
Rensa alla

Duschbeteende?


time
 time
Ämnesstartare

Jag kom att tänka på en sak när jag var i duschen. Alla verkar ha sina egna små rutiner, just i duschen. Själv brukar jag tvåla in mig, dränka mitt hår i schampo, massera min stackars hårbotten, skölja, dränka håret i balsam och låta balsamet sitta i medan jag typ rakar mina ben så de blir helt såriga. Ibland sjunger jag också, nu sjöng jag till exempel på MGMT - The youth.

Ibland ritar jag även roliga figurer på glasdörrarna, det blir ju immigt och då brukar jag skriva finurliga hälsningar till övriga familjemedlemmar och ibland skriver jag bara typ [love]C[love], för jag är ju trots allt tjej och ganska larvig.

Och varenda gång jag duschar konstaterar jag att mina bröst ser totalt AWESOME ut jämfört med hur de ser ut annars. (Borde skriva en tråd om det också, varför ser de mycket bättre ut i duschen? De behöver inte se bra ut i duschen, däremot funkar sängen med partnern/i den där snygga klänningen man nyss provade/annars bara som väldigt bra se-bra-ut-scenarion)

Hursomhelst, vad har ni för egenheter i eran dusch?


   
Citera

schampo i håret,tvåla kroppen,skölja ur hår och kroppen,dränk håret med balsam/inpackning,raka diverse områden,skölj av,inte mer avancerat än så.[zzz]eller,jag brukar kolla på mina tuttar i spegeln när jag går ur.[n]


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Hursomhelst, vad har ni för egenheter i eran dusch?

Först tar jag schampoo i håret.
Sköljer ur detta.
Tar i balsam.
Medan balsamet sitter i så rakar jag benen, övriga ställen, tvättar ansiktet, peelar ansiktet samt tvålar in resten av min kropp och skrubbar den mjuk.
Sköljer bort allt.

Brukar prata med mig själv i duschen, fanns inte så det hörs. Ibland gråter jag också eller spelar upp sorgliga teatersnuttar för mig själv och blir då så rörd att jag börjar gråta.


   
SvaraCitera

Jag duschar med kallt vatten, oftast det kallaste som går på slutet. [wink]


   
SvaraCitera

uppenbar:

spelar upp sorgliga teatersnuttar för mig själv och blir då så rörd att jag börjar gråta.

HAHAHAHA X'D du är lite weird ibland,men på ett bra sätt[bigsmile][love]


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

uppenbar:

spelar upp sorgliga teatersnuttar för mig själv och blir då så rörd att jag börjar gråta.

[love]

Tözen:

raka diverse områden

Jag glömde nämna att jag gör samma sak. Men det kändes så intimt att berätta vad jag pysslar med. [blush]


   
SvaraCitera

haha okej normal tråd XD 😀


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

franklinjames91:

haha okej normal tråd XD 😀

Öh, välkommen till UM?


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Öh, välkommen till UM?

tack så mycket men det är ett tag sen jag blev medlem. haha XD


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

[love]C[love]

Som i mitt namn? [blush]


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

franklinjames91:

tack så mycket men det är ett tag sen jag blev medlem.

Ja, jag såg det. Därför förvånar det mig att du inte ser hur normal den här tråden är jämfört med andra. [y]

massgrav:

Som i mitt namn? [blush]

Du hette Carlos va? [blush]


   
SvaraCitera

Enda konstiga jag kan tänka mig att göra är att jag brukar sitta på golvet och sova en stund om jag är trött på morgonen, särskilt under vinterhalvåret, sen brukar jag skölja håret i jättevarmt vatten och stegvis öka, först varmt till det inte känns så farligt längre, sen varmare och varmare och varmare tills det är skollhett, skönt.


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Du hette Carlos va? [blush]

Haaaaaahaha


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Hursomhelst, vad har ni för egenheter i eran dusch?

Sköljer av mig i varmvatten. Schampo i håret, tvål på hela kroppen (först mage, sen armar, armhålor, hals, ansikte, mage/rygg, kuk/röv, ben, fötter). Sköljer mig i fem minuter. Går ut.

timeisrunningout:

varför ser de mycket bättre ut i duschen?

Antinge för att de blir "polerade" av vattnet, eller för att du får din endorfinrusch i och med varmvattnet... [rolleyes]


   
SvaraCitera