Aviseringar
Rensa alla

Duschbeteende?


McAn:

lol:et


   
SvaraCitera

tänker nog inte så mkt när jag duschar.


   
SvaraCitera

1. Blöter kroppen och tvålar in med mjukgörande tvål.
2. Öser på med Schampoo, sköljer.
3. Öser på med balsam.
4. Rakar mig lite här och där.
5. Sköljer ur balsamet.
6. Slutligen kliver jag ur duschen, torkar kroppen och smörjer in mig med lotion.

[y]


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

massgrav:

Haaaaaahaha

[sad]

Infraröd:

Antinge för att de blir "polerade" av vattnet, eller för att du får din endorfinrusch i och med varmvattnet... [rolleyes]

Nej, de ser bara mycket större och fastare ut.


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

[sad]

[cry], carlos hahahaha


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

massgrav:

[cry], carlos hahahaha

christoffer? carl? carin? carito? columbus? [sad]


   
SvaraCitera

Det hela börjar med åtminstone en kvarts kraftsamlande, som följs av ett motvilligt stapplande till det i källaren belägna badrummet. Tak väggar, och golv består samtliga av betong, och rummet är oventilerat. Eftersom källaren än så länge är ouppvärmd så stänger jag dörren för att behålla den lilla värme som vattnet avger kvar i badrummet, men eftersom det som sagt är oventilerat så blir luften väldigt fuktig, så därför sveper jag in handduken i de kläder jag har haft på mig innan, för att den ska vara så torr som möjligt när jag har duschat färdigt.
Precis innan detta så har jag vridit på varmvattnet i den urgamla kranen, för att vattnet ska hinna bli varmt innan själva duschandet tar vid.

När vattnet så har nått en behaglig temperatur så sätter jag mig i badkaret som nog är åtminstone 40 år gammalt, och låter det varma vattnet strömma över mig från duschmunstycket som nog är minst lika gammalt.

Därefter schamponerar jag det lilla hår jag har, och därefter så tvålar jag in min fagra kropp, och sen sköljer jag bort allt, för att sedan sitta och fåfängt försöka värma mig, samtidigt som det ofta har bildats kondens på de rör som löper över badkaret, vilken droppar ner på mig och får mig att utstöta små plågade ljud.
Sen stänger jag av vattnet, torkar av mig så fort jag kan, och går sen upp och svär över hur mycket jag avskyr badrummet.
Där har du min duschprocedur!


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

christoffer? carl? carin? carito? columbus? [sad]

Fyllebult


   
SvaraCitera

I love Cheesypoofs:

källaren än så länge är ouppvärmd

I feel your pain[chocked]har inte nån värme på dass,d är fan ren tortyr! >_<


   
SvaraCitera

Jag Dushar Inte ... [no-no][n]


   
SvaraCitera

daisuki Duckieeee:

Jag duschar med kallt vatten, oftast det kallaste som går på slutet.

omg jag är inet den enda då [bigsmile]


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Nej, de ser bara mycket större och fastare ut.

Illusion pga välmående från duschvattnet, som sagt (brukar själv bli fruktansvärt motiverad till både det ena och det andra när jag duschar, många sjunger till och med i duschen därav). Alternativt att de bara blir mer framträdande när det är blött, eller att du aldrig kollar på dem på samma sätt när du inte är i duschen.


   
SvaraCitera

I love Cheesypoofs:

Tak väggar, och golv består samtliga av betong, och rummet är oventilerat.

Gaskammare? [party]


   
SvaraCitera

ceccan90:

omg jag är inet den enda då [bigsmile]

Haha, detsamma. [bigsmile] Det verkar som att alla alltid duschar med väldigt varmt vatten. :/


   
SvaraCitera

DeathOrGlory:

Gaskammare? [party]

Nej, det finns ett fönster ;<


   
SvaraCitera