Aviseringar
Rensa alla

Dusha efter gympa.


Alla andra kommer göra det.. gör det bara


   
SvaraCitera

Vafan. Jag gick i en it/data-klass med 28 killar. Du kan tänka dig själv att alla inte vara Guds vackraste skapelser. Men nej, inte en enda gång sa någon något om någon annan på det sättet. Du kan nog vara lugn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Torch12:

I högstadiet sa ingen något eller klagade eller så.

ne men.. på mitt gymnasie snackades det skit om de som inte duschade. Eftersom de helt enkelt var äckliga. Men man säger ju inte det till nån utan bakom ryggen. så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hehe, jag ska gå Teknik - IT

LightInDarkness:

bättre att duscha än att bli mobbad för att man inte gör det tkr jag

Ja, men frågan är om man kommer bli mobbad.

Får kanske bara gö de.. typ ha handduk te dushen, dusha, gå tbx och torka ta på kläder....

Oj oj, nu kommer smileys o.o [smile][bigsmile][wink][crazy][rolleyes][badgrin]


   
SvaraCitera

Torch12:

Oj oj, nu kommer smileys o.o

[bigsmile]


   
SvaraCitera

passaro:

Klart att man duschar efter gympan.


   
SvaraCitera
Hando

Tror inte de bryr sig om du har "stretch marks" eller inte.

Big deal likssom. Man bör duscha efter gympan. Alltid.


   
SvaraCitera

Om du inte duschar, så gör du mer väsen av dig, och därmed kan du bli ett möjligt "mobboffer", om man ska låta nedlåtande. Men om du däremot duschar som alla andra utan att verka bekymrad kommer de inte bry sig. 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad är strech marks??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jennzygirl:

vad är strech marks??

http://lmgtfy.com/?q=stretch+marks

OnT, ett tag var det knappt någon av tjejerna i vår klass som duschade, men detta var i sexan/sjuan, de sista åren på högstadiet duschade i princip alla, om det inte var världens slappaste lektion där man endast spelade lite pingis i tio minuter.
Allt handlar om självförtroende, om du går in i duschen och ser livrädd och försöker dölja dig så mycket som möjlig så blir du ett "offer". Om du däremot inte bryr dig så kommer folk inte bry sig om dig heller.


   
SvaraCitera

Jag tycker att du ska duscha efter idrotten och börja gå på svenskalektionerna


   
SvaraCitera

Evil Conduct:

svenskalektionerna

svensklektionerna.


   
SvaraCitera

passaro:

svensklektionerna.

*Svensklektionerna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Håller med om att det är by far den mest bögiga aktiviteten som man måste göra under skoltid. Annars brukar det vara duschställ som man kan ställa sig bakom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sylar, jaha men vad tycker du då? Dusha elr inte.

Brainwascht, de du s aom gömma sig, mobboffer och de..
Om man har handuk runt sig in i dushen, tar den åt sidan, sätter på vatten, tar runt och går till sin plats och torkar, de är inte sådär ahh gömma sig elr?? Bättre än att inte dusha, om man tänker på bli retad/mobbad faktorn.


   
SvaraCitera