Aviseringar
Rensa alla

dyrt.


Ämnesstartare

kommer bli dyrt. ska köpa batman arkham city, modern warfare 3, uncharted 3 och battlefield 3 nu framöver. kommer att kosta en förmögenet

vad anser du om detta? ska du köpa något av följande spel?


   
Citera
Åtta

Arkham City finns på min lista. Jag känner mig dock tveksam till att köpa det vi launch, eftersom man då inte får med framtida DLC. Det känns nog som att jag kommer att köpa det när det kommer någon slags "complete pack".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Arkham City finns på min lista. Jag känner mig dock tveksam till att köpa det vi launch, eftersom man då inte får med framtida DLC. Det känns nog som att jag kommer att köpa det när det kommer någon slags "complete pack".

besvärligt


   
SvaraCitera

Ska du spela alla samtidigt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är för snål för att köpa nya spel. Väntar istället x månader och köper dem billigt. [smile]

Undantaget kommer nog att bli Dragon Age 3 [blush]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fejlarn:

Ska du spela alla samtidigt?

haha ja förfan. eller nej. men battlefield och batman är redan ute. uncharted kommer den 2 och modern warfare den 7.

Nintendo:

Jag är för snål för att köpa nya spel. Väntar istället x månader och köper dem billigt.

haha ingen dum ide men jag har för kasst tålamod. måste ha allt direkt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fejlarn:

http://www.gog.com/

Holy hell tack för tipset! Lär bränna lite pengar nu på The Longest Journey, Arcanum, Riven och några andra gamla goa grejer jag saknat. [love]


   
SvaraCitera

Rymdpirat:

Holy hell tack för tipset! Lär bränna lite pengar nu på The Longest Journey, Arcanum, Riven och några andra gamla goa grejer jag saknat. [love]

Det är en liten guldgruva [y]


   
SvaraCitera

Kan nog kanske bli battlefield 3 men får se. Har så mycket att spela just nu ändå så känner inget större behov av att köpa det direkt. Modern warfare 3 lär det säkert bli någon gång framöver också. Men ligger ett spel efter där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Undantaget kommer nog att bli Dragon Age 3 [blush]

Har det ens blivit utannonserat än?! Har du spelat alla DLCs till 2an? :E


   
SvaraCitera

Kanske köper Arkham City och Uncharted 3.

*[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ambivalent:

Har det ens blivit utannonserat än?!

Nä, de har bara sagt "man ska rädda världen från sig själv" och "Hawkes historia är inte helt slut", typ. [n]

Ambivalent:

Har du spelat alla DLCs till 2an? :E

Nä, kostar ju pengar /snål!!
Har inte spelat alla till ettan heller.
Men hm, ska ha några poäng kvar, så har nog råd med något till tvåan. Ska bara bli klar med min tredje genomspelning [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kommande spel jag vill ha: Skyrim, Star Wars The Old Republic, Diablo 3, Torchlight 2[zzz]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Nintendo:

Nä, de har bara sagt "man ska rädda världen från sig själv" och "Hawkes historia är inte helt slut", typ. [n]

Jag har fortfarande inte spelat awakening än[shake] Men 2an gick snabbt för mig.. och ja.. men men men lär dröja en miljon år? :c

Nintendo:

Nä, kostar ju pengar /snål!!
Har inte spelat alla till ettan heller.
Men hm, ska ha några poäng kvar, så har nog råd med något till tvåan. Ska bara bli klar med min tredje genomspelning [wink]

Men så underbart spel klart det ska få pengar[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ambivalent:

Jag har fortfarande inte spelat awakening än

Det är typ... ej så awesome. Har bara orkat spela en gång!!

Ambivalent:

Men så underbart spel klart det ska få pengar

Jaah, men måste köpa poäng då. Ska nog göra [blush] Har du spelat dem? Vilken är bäst?

Ambivalent:

Skyrim

Ambivalent:

Star Wars The Old Republic

Vill nog spela dessa två.


   
SvaraCitera