Aviseringar
Rensa alla

Dysmorfofobi, BDD, inbillad fulhet


emery:

Lol.
Du som vill skriva, då kan ju Du PM henne.
"PM:a mig böbö"

soanonym är den som vill ha hjälp, alltså är det hon som ska PMa.


   
SvaraCitera

McLuver:

Jag är tvärtom, innbilad snygghet [blush]

Så snygg att du inte ens kan ha en bild av dig själv som vb.


   
SvaraCitera

emery:

Lol.
Du som vill skriva, då kan ju Du PM henne.
"PM:a mig böbö"

Nja, tänkte bara att hon kunde PM:a om hon vill prata om det, liksom.


   
SvaraCitera

emery:

Okej. Kanske du som aldrig provat att snacka med folk ens.

om det bara var så enkelt, har försökt få vänner hela mitt liv men det värkar inte va min grej. så jag vette fan


   
SvaraCitera

iZeth:

alltså är det hon som ska PMa.

Eftersom hon inte vet vem hon ska PMa så kan ju Kitteh PMa och säga att hon kan prata med henne om hon vill ha hjälp. Eller hur? Mkt enklare.

Kittieh:

Nja, tänkte bara att hon kunde PM:a om hon vill prata om det, liksom.

Okej.


   
SvaraCitera

PICS OR STFU


   
SvaraCitera

OF 5:

om det bara var så enkelt, har försökt få vänner hela mitt liv men det värkar inte va min grej. så jag vette fan

Skumt.


   
SvaraCitera

emery:

Eftersom hon inte vet vem hon ska PMa så kan ju Kitteh PMa och säga att hon kan prata med henne om hon vill ha hjälp. Eller hur? Mkt enklare.

Eller så skriver hon det direkt i tråden eftersom att det går fortare?
Och varför skulle hon inte veta vem hon ska PMa? Hon vet att användarens nickname är Kitteh, hur svårt kan det vara haha?


   
SvaraCitera

iZeth:

Hon vet att användarens nickname är Kitteh, hur svårt kan det vara haha?

Ja EFTER att Kitteh sagt det ja. Och snälla, ska du vara sån så kan vi ju kolla i tråden: 3 inlägg skrivs för att det ska komma fram att hon kan PMa kitteh om hon vill prata. Bara ETT PM hade behövts från Kitteh annars.


   
SvaraCitera

emery:

från Kitteh annars

Men wtf, orka ens diskutera det här. Tänkte ju att hon kunde PMa OM hon VILLE snacka. Annars icket, så därför såg jag ingen anledning med att jag skulle PMa först, utan ville bara säga att hon kan PMa om hon VILL prata om det.


   
SvaraCitera

emery:

Ja EFTER att Kitteh sagt det ja. Och snälla, ska du vara sån så kan vi ju kolla i tråden: 3 inlägg skrivs för att det ska komma fram att hon kan PMa kitteh om hon vill prata. Bara ETT PM hade behövts från Kitteh annars.

Vadå efter att Kitteh sagt det? Det står, precis till vänster, vem som skrivit vad, är du förvirrad eller?


   
SvaraCitera

Kittieh:

Tänkte ju att hon kunde PMa OM hon VILLE snacka.

Ja jag fattade ju att det var så du menade eftersom du förklara det! Det var hon vad hon heter som citera mig.

iZeth:

Vadå efter att Kitteh sagt det? Det står, precis till vänster, vem som skrivit vad, är du förvirrad eller?

Åh herregud. Om kitteh inte hade skrivit i tråden så hade hon inte vetat vem hon skulle PMa, det är så jag menar. Sen att det gått snabbare om Kitteh bara skickat iväg ett PM.

AKI?? Kan vi alla sova gott nu? Tack.[wink]


   
SvaraCitera

emery:

Om kitteh inte hade skrivit i tråden så hade hon inte vetat vem hon skulle PMa, det är så jag menar.

No shit Sherlock.
Jag sa bara att det går snabbare att skriva direkt här efter att man läst det istället för att PMa.

Och det var inte ens det du sa från början, utan detta sa du:

emery:

Du som vill skriva, då kan ju Du PM henne.


   
SvaraCitera

iZeth:

No shit Sherlock.

Lol. Det var ju du som inte fatta så jag fick förklara typ 3 ggr. x)

iZeth:

emery: Du som vill skriva, då kan ju Du PM henne.

Jag och Kitteh har redan löst det där, DU BEHÖVER INTE ORORA DIG.[wink]
Det lät för mig som att det var Kitteh som ville skriva. Men nu har hon rett ut för mig att det inte var så, om du kollar andra sidan.
Tack och hej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

om det bara var så enkelt, har försökt få vänner hela mitt liv men det värkar inte va min grej. så jag vette fan

Så du håller dig till att reta folk på UM då lr? [confused]


   
SvaraCitera