Aviseringar
Rensa alla

e jag bög elle hatar jag bara kvinnor?


Ämnesstartare

under åren, har jag varit väldigt ensam och inte haft många kompisar. I ettan-tvåan var jag kompis med tjej som var en total bitch som emotionellt manipulerade mig och gjorde så jag kände mig som skit och senare i trean-fyran i min nya skola så fanns det dom här tjejerna som var väldigt elaka mot mig och dom var bästisar ned varandra. dem har effektuerat hur jag väljer mina vänner idag och hur jag lärde att många människor e hemska och bara tänker på sig själv. Men jag värkar har denna känsla i magen att dagens kvinnor har blivit jobbiga, i min åsikt. jag verkar mest gilla att vara med mina boysen och jag är inte helt intresserad i kvinnor på det sättet och tjejer e inte så snygga för mig. Om jag inte var rädd för vatten och kvinnor inte kunde vara med så skulle jag kanske jag villa vara där. E jag en kvinnohatare eller är jag bög. hjälp!!


   
Citera
sies
 sies

Bara för du inte gillar tjejer så betyder det inte att du är homosexuell. Om du gillar en kille, då kan du säga att du är homosexuell. 

Annars om du inte har någon attraktion varken till tjejer eller killar så kan du vara något som kallas asexuell. 

Det finns också något som heter pansexuell där man faller för någon oavsett kön. Mest liksom deras personlighet istället. 


   
SvaraCitera
time
 time

Du är homosexuell om du blir romantiskt intresserad och/eller sexuellt attraherad av samma kön. Om du inte blir kär i och kåt på killar så är du inte bög, nej. Man behöver inte vara antingen eller, du kanske är aromantisk eller asexuell som redan nämnts?


   
SvaraCitera

Eller varför lägga sig i ett fack ens?


   
SvaraCitera

time:
Du är homosexuell om du blir romantiskt intresserad och/eller sexuellt attraherad av samma kön. Om du inte blir kär i och kåt på killar så är du inte bög, nej. Man behöver inte vara antingen eller, du kanske är aromantisk eller asexuell som redan nämnts?

vad menas asexuell? :p


   
SvaraCitera

vincebruh:

vad menas asexuell? :p

Asexuell betyder att du inte har någon sexlust 


   
SvaraCitera

vincebruh:

vad menas asexuell? :p

http://www.umo.se/Jag/Asexualitet/ lite bättre beskrvning


   
SvaraCitera

Skåneärbäst:

http://www.umo.se/Jag/Asexualitet/ lite bättre beskrvning

vadå finns de personer som inte alls tänder på sex eller oavsett kön? :O


   
SvaraCitera

vincebruh:

vadå finns de personer som inte alls tänder på sex eller oavsett kön? :O

Japp jag är en sån


   
SvaraCitera

Skåneärbäst:

Japp jag är en sån

lol wait så du tänder varken på sex eller oavsett kön? mindfuk lolz


   
SvaraCitera

vincebruh:

lol wait så du tänder varken på sex eller oavsett kön? mindfuk lolz

tänder inte på något 


   
SvaraCitera

sies:
Bara för du inte gillar tjejer så betyder det inte att du är homosexuell. Om du gillar en kille, då kan du säga att du är homosexuell. 

Annars om du inte har någon attraktion varken till tjejer eller killar så kan du vara något som kallas asexuell. 

Det finns också något som heter pansexuell där man faller för någon oavsett kön. Mest liksom deras personlighet istället. 

Tumme upp

time:
Du är homosexuell om du blir romantiskt intresserad och/eller sexuellt attraherad av samma kön. Om du inte blir kär i och kåt på killar så är du inte bög, nej. Man behöver inte vara antingen eller, du kanske är aromantisk eller asexuell som redan nämnts?

Tumme upp


   
SvaraCitera

Kvinnohatare.
Alla är inte sådana där du beskriver. Inte jag exempelvis, överhuvudtaget.
Varför döma alla i en viss grupp när du inte har träffat eller sett alla?


   
SvaraCitera

hxiley:
Kvinnohatare.
Alla är inte sådana där du beskriver. Inte jag exempelvis, överhuvudtaget.
Varför döma alla i en viss grupp när du inte har träffat eller sett alla?

Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hxiley:
Kvinnohatare.
Alla är inte sådana där du beskriver. Inte jag exempelvis, överhuvudtaget.
Varför döma alla i en viss grupp när du inte har träffat eller sett alla?

jag vill inte tänka på kvinnor som jag gör, men om hade gått igenom mina upplevelser så skulle du också känna som jag gör. Om jag kunde sluta tänka som jag gör, så skulle jag det. 


   
SvaraCitera