Aviseringar
Rensa alla

Edward Cullen har gigantiska djungelögonbryn


Ämnesstartare

Harpyja:

Mjo.

De kan flyga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

highwired:

Jag har läst böckerna

Lol och du vadå, satt och vänta på en bättre story? Man läser väl fan inte 3 böcker till om den första suger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Man läser väl fan inte 3 böcker till om den första suger.

jag läste dem för längesen, då tyckte jag att dem var helt okej.

smörgåsbord:

Gillar inte Twilight-hysterin. Kanske ser filmen när hysterin är över.

Hysterin kring twilight bidrar nog till att folk ogillar twilight. Speciellt när fangirls blir besatta och ska dra replikerna och tjata om hur snygg edward cullen är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

highwired:

Hysterin kring twilight bidrar nog till att folk ogillar twilight. Speciellt när fangirls blir besatta och ska dra replikerna och tjata om hur snygg edward cullen är.

Näe, handlar mest om att alla är besatt av Edward. Klarar mig utan att se det [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

highwired:

Är det bara jag som hatar twilight?

nej.

NEMO:

e altid kul när folk hatar saker men inte har argumnet för sina åsikter

en del saker talar för sig självt.

fREDRIKl0l:

har träffat henne irl ehhehuhu

stackars dig.


   
SvaraCitera

smörgåsbord:

Gillar inte Twilight-hysterin. Kanske ser filmen när hysterin är över.

Så brukar jag också göra. [y]
Sen ska man låta bli att erkänna att man gjort det, annars blir man mobbad av alla som gillade filmen förut men senare kommit på att den suger. Typ som med Darin [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Run Riot:

Så brukar jag också göra. [y]
Sen ska man låta bli att erkänna att man gjort det, annars blir man mobbad av alla som gillade filmen förut men senare kommit på att den suger. Typ som med Darin [bigcheers]

Eller så behöver man inte berätta att man har sett det över huvudtaget [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns klistrad tråd [no-no]


   
SvaraCitera

smörgåsbord:

Eller så behöver man inte berätta att man har sett det över huvudtaget [wink]

Precis. [cheers]


   
SvaraCitera

Ahahaha, började lyssna på Twilight ljudbok idag! Måste se vad det är liksom.
Och Edward Cullen är awesomesnygg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

highwired:

Är det bara jag som hatar twilight?

Nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan tillägga att jag stör mig som fan på Anne Rices vampyrer också. De är gay. Vampyrer ska inte vara gay, de ska vara som Dracula.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

highwired:

Det finns mycket med twilight jag stör mig på:

d spelar ingen rol va du stör dig på för du dissar hur som helst dig själv me att du läser 5 böcker som du tycker suger hårt plus att du ser filmen, då e man bara korkad 😀

highwired:

Vampyrer ska inte glittra, eller hoppa omkring som ADD-ungar.
böckerna är dåligt skrivna och storyn är kass.
filmens cast är avskyvärt dåligt i jämfört med intrycket man fick av böckerna.

d gör d inte ens i böckerna, man får inget intryck av att d hoppar omkring, d e filmen och författaren kan inte riktigt rå för hur filmen utformas; hon kan inte ens rå för vad editorn vill ta me eller cutta i boken 🙂

att böckerna e dåligt skrivna har du fel i. du kan inte döma d. e d några som kan döma d så e d läsarna tsm och kritiker. och då kan ja informera dig om att den är bästsäljare i världen så d säger en del om va läsarna tycker:)

och att du bara läste alla 5 säger ju en del om hur fängslad du måste varit, VEM LÄSER EN BOK MAN INTE TKR E BRA FÖR ANDRA GÅNGEN?=) [bigsmile]

och om du gör lite research så e inte storyn d viktiga som d lagts fokus på i böckerna utan karaktärerna, läs på eller väx upp, your decision 😉

highwired:

varför bränna krutet vid introduktionen? 😀

va menar du, d va bara ett enkelt konstaterande[smile]

fREDRIKl0l:

Har alla kurser jag behöver + maxat högskoleprov på det, vad mer behöver jag göra?

av ren nyfikenhet, vad går du nu? hur kan man ha alla kurser man behöver om man inte gått ut trean? tentat av lr wth ;S

ohYEA_:

hah, du är misslyckad.

stör mig på d uttalandet. kan du definiera va som är misslyckande? i hans fall och i största allmänhet när människor säger så? tycker d verkar lite flummigt plus att om man e så misslyckad så kan d ju bli bättre och man kan bli "lyckad" vad du nu tkr d e.

urinsoda:

Du har en mycket konstig verklighetsuppfattning.

d är många som skriker att d e mot FRA fast d inte har en aning om va d hela ens innebär. folk dras bara med. tvivlar på att liten pojke på 14 som skriver insändare till expressen "jag vill inte att fra ska lyssna av mina telefonsamtal, ta bort fra" vet va han snackar om. e nog tvärtom du som är lite sned[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

d e filmen och författaren kan inte riktigt rå för hur filmen utformas; hon kan inte ens rå för vad editorn vill ta me eller cutta i boken 🙂

Hon var med och skrev manuset, det är nästan alla författare vars böcker blir filmatiserade.

NEMO:

att böckerna e dåligt skrivna har du fel i. du kan inte döma d. e d några som kan döma d så e d läsarna tsm och kritiker. och då kan ja informera dig om att den är bästsäljare i världen så d säger en del om va läsarna tycker:)

jag är en läsare? jag har en egen åsikt, tyvärr

NEMO:

och att du bara läste alla 5 säger ju en del om hur fängslad du måste varit, VEM LÄSER EN BOK MAN INTE TKR E BRA

Har redan svarat på det, läste dem för ett par år sen och då gillade jag den bokgenren

NEMO:

stör mig på d uttalandet

jag stör mig på att du skriver som ett cp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

urinsoda:

e

jag förklarade bara för dig för du förstod inte. e d inte va ett forum e till för? att diskutera? it's hard to lose[wink]

highwired:

jag är en läsare? jag har en egen åsikt, tyvärr

xD men omg, helt tard? läser du inte va jag skriver?

NEMO:

du kan inte döma d

NEMO:

r bästsäljare i världen så d säger en del om va läsarna tycker:)

din subjektiva åsikt står helt klart emot majoriteten. du e bara en liten flicka som vill ha uppmärksamhet å verka cool för att går emot twilightfansen. du vill provocera och du misslyckas brutalt. that's the sad truth

highwired:

jag stör mig på att du skriver som ett cp.

åh, hon e vass, vassa kvinnor grrr

highwired:

Har redan svarat på det, läste dem för ett par år sen och då gillade jag den bokgenren

men dåså då erkänner du ju att dom är bra xD om inte nu - så då. d e YA. vem vet va du e nu[bigsmile]

.

Tycker bara det är sorgligt med folk som inte har några egna åsikter utan endast säger saker de tror att omgivningen vill höra. Men antagligen växer även ni upp någon dag, (får hoppas). Hej då F14=) puss och kram eMoFjortIs[y]


   
SvaraCitera