Aviseringar
Rensa alla

Efedrin


Ämnesstartare

Jag behöver några tips. Jag har börjat ta efedrin började i lördags ta två om dagen en på morgonen och en på kvällen. Vet inte va det e för sort men dom e jätte små runda vita. Och alla säger att man inte känner nån hunger o att man får sömnproblem och börja svettas, men jag har inte kännt nått av detta så jag undrar varför jag inte gör det? Är jag emun mot det eller vad e felet? Sen e det så att jag ska förstora mina bröst den 24 juni så jag undrar om det är farligt att ta efedrin om man ska operera eller kan jagh ha uppehåll på en månad innan jag ska opereras har det försvunmnit ur kroppen då?.


   
Citera
Ämnesetiketter

[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför i helvete tar du Efedrin för ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Registrerad I dag


   
SvaraCitera
Exner

Fake eller desperat?

[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

var köper du detta? letat med inte hittat i sverige, är det inte olagligt här?

[bigcheers]


   
SvaraCitera

morgonfluff:

var köper du detta? letat med inte hittat i sverige, är det inte olagligt här?

Det är narkotikaklassat och därför olagligt innehav. Finns olika svenska sajter (dock ligger "kontoren" i utlandet) där du kan köpa omkring 100tabs för kasnke 300-.500kronor,rent effe då också självklart


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan du säga namnet på någon? Hittat i utlandet men vågar inte riktigt köpa om man blir lurad och så 🙂

läste om det och blev sugen att testa i viktminskning, men låter även lite läskingt. värt att testa?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

morgonfluff:

läste om det och blev sugen att testa i viktminskning, men låter även lite läskingt. värt att testa?

Varför inte bara gå ner traditionellt i vikt? Läs på om preparat och ta sedan om du vill, kan ge trevliga bieffekter, stressande på hjärtat osv.


   
SvaraCitera

_anonym_:

kan jagh ha uppehåll på en månad innan jag ska opereras har det försvunmnit ur kroppen då?.

Du ska ju käka efedrin periodsvis!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

orka vara så tjock att man måste ta sånt skit för att gå ner i vikt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mrbigstuff:

Det är narkotikaklassat och därför olagligt innehav. Finns olika svenska sajter (dock ligger "kontoren" i utlandet) där du kan köpa omkring 100tabs för kasnke 300-.500kronor,rent effe då också självklart

Vad snackar du om? Efedrin var inte narkotika klassat sist jag kollade.

Efedrin klassas som dopning OM du tävlar eller så, men om du använder det för privat bruk och bara tar det för att träna och få finare kropp så är det inte olagligt.

EFEDRIN är däremot förbjudet att SÄLJA, men inte köpa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mrbigstuff:

Det är narkotikaklassat och därför olagligt innehav

Fel.
Efedrin kommer från växten Ephedra. Efedrin är en substans som inte är narkotikaklassad. Inte olagligt att innehava.
Centralförbundet för alkohol- och narkotikaupplysning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och om man nu måste ta efedrin som är närmare koffein än amfetamin för att gå ner i vikt så bör man tänka till lite, lägg ner att träna istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bara misslyckade sopor tar droger o skit, lol väx upp för fan


   
SvaraCitera