Aviseringar
Rensa alla

efter att inte ha hört av sig på två veckor är det dags att börja gå vidare?


Ämnesstartare

ooj vad komplicerat allt blev haha! nää men jag tror helt enkelt inte att det ska vara vi (absolut inte) så det är nog bäst att vi är kompisar bara 🙂 skulle inte stå ut med en blyg kille ändå ...skulle dra efter nån vecka hähä.. nämen så kan det vaaaaa 😀

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

ArbetaMera:

1) Han fösöker smita undan dig/ bryr sig inte/
🙁
____

2) Han sitter häktad hos polisen (ej om han inte är myndig)

__

3) han är på semester med dålig mottagning eller så är han helt enkelt en -player- also known as kåtbock, omogen.

HAHAHHAHA! bästa följande rasmus!!! tror nog han han hitta aladdins lampa med den där anden i och fick sig tre önskningar och "poff" försvann helt enkelt! ;D


   
SvaraCitera

annabehibak:

HAHAHHAHA! bästa följande rasmus!!! tror nog han han hitta aladdins lampa med den där anden i och fick sig tre önskningar och "poff" försvann helt enkelt! ;D

haha! [smile][bigsmile]


   
SvaraCitera

annabehibak:

skulle inte stå ut med en blyg kille ändå ...skulle dra efter nån vecka hähä..

Varför inte vänta på den rätta, istället för att leda killar in i falska förhoppningar? [sad]


   
SvaraCitera

S3ON:

istället för att leda killar in i falska förhoppningar?

nu var inte svaret till mig men:

vad skulle det vara för falska förhoppningar?


   
SvaraCitera

ArbetaMera:

vad skulle det vara för falska förhoppningar?

Ja, istället för att sexa och hålla på ett tag utan att hon känner människan helt och hållet.. Så kanske det är bättre att lära känna varandra först.. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Ja, istället för att sexa och hålla på ett tag utan att hon känner människan helt och hållet.. Så kanske det är bättre att lära känna varandra först..

haha va? nejnej så håller jag inte på:P är den ngn som utnyttjas så är det jag tyvärr.


   
SvaraCitera

annabehibak:

haha va? nejnej så håller jag inte på:P är den ngn som utnyttjas så är det jag tyvärr.

Så, när upptäckte du att han var blyg? [confused]


   
SvaraCitera

S3ON:

Så, när upptäckte du att han var blyg?

Det var ett svar på hennes fråga bara. (vad jag förstod det som)


   
SvaraCitera

ArbetaMera:

Det var ett svar på hennes fråga bara. (vad jag förstod det som)

Men sluta! Fan vad rörigt det blir när du svarar på mina frågor till henne! [crazy]


   
SvaraCitera

S3ON:

Men sluta! Fan vad rörigt det blir när du svarar på mina frågor till henne!

det är bara läsa igenom tråden så förstår du väll att det var ett svar på hennes fråga [smile]


   
SvaraCitera

ArbetaMera:

det är bara läsa igenom tråden så förstår du väll att det var ett svar på hennes fråga [smile]

Vad var ett svar på vems fråga!? [shake]


   
SvaraCitera

S3ON:

Vad var ett svar på vems fråga!?[shake]

cutlass svar på TS fråga [smile]


   
SvaraCitera

ArbetaMera:

cutlass svar på TS fråga [smile]

Jaja.. Fan vad trött jag är, ska nog sova! [crazy] [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Så, när upptäckte du att han var blyg?

haha ,han är blyg och har själv sakt det+ att han är lite äldre än mig och även kompis med min syster så hon känner han väl och han är blyg av sig.:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vi bor och har bott i samma by sen vi var små det man inte vet om sig själv vet alla andra så haha ALLA känner ALLA ;D


   
SvaraCitera