Aviseringar
Rensa alla

Efter badet


Ämnesstartare

Efter vi har badat med klasen så ska vi skälvklart duscha,då kom en av mina
smarta kommpisar på att vi kan bjuda in klara klassens horra.Vi andra i klassen
tyker det låter som en bra ide,dock inte viktor klassen snille som jag också tror
är bög.men i alla fall så ringer vi till klara som kom hitt på de samma.

Så fort klara kom in igenom dören så blev våra kukar hårda.Hon rådnar samtidig
som hon knäper up bikiniöverdelen.vi sju killar börja små runka lite
då anton gick fram och börja smeka klaras bröst,simon den kåtasde av oss
hälpte klara av med bikini undedelen då han sedan förde in sin hårda stora kuk i röven
på klara.klara börja då stöna så lagomt skönt så jag gick fram och tog hon fram i
från.De andra killarna blev så kåta så de börja suga av varandra och sedan
börja anton knulla lukas.

Hella dusch rumet var nu som ett stort knull rum.Då den första kom det var pontus han lade
satsen på lukas kuk så att lukas fick lite bättre glid in i anton röv.klara och alla killar
som nu har blivit sex sycken stöna så jävla hårt så att lampan gick sönder,detta gjorde
att det blev nästan hellt mörkt.Det var nu bara bastun som lös.

Björn som alltid är så tyst vissades att han kunde släpa loss odentligt nä erik sög så
att både han skälv och björn kom,satsen lade de bara på marken och sedan gick de.

nu var det jag,simon,anton,lukas och lilla söta klara kvar då vi tog klara i alla hål munen,fittan,röven
och lukas tog klara mellan hennes stora söta bröst och då kom matte (läraren) in .vi sprang geanst in
i bastun och gömde oss.vi såg hur han gick och luktade då han klev rakt i börn sats och gissa hur
arg ha blev då han såg vad det var. så ha sprang rakt in i omklädnigsrumet och tog tag i viktor
som inte ens var med. Han blev tvungen att slika av all spema från hans äkliga fötter och sedan golvet.
vi brydde oss inte om viktor utan forsate i bastun.

i bastun kom anton rakt i fittan!då lukas tog hans plats,det blev extra skönt för lukas effter som
antons sperma och klaras fitt saft blandas ihop till ett sjukt skönt glidmedell.jag kunde känna lukas
stora fetta kuk,fast jag tog klara i röven.simon blev hårt sugen i munnen så han kom rakt i hennes mun
som hon sedan spotade ut på min hårda stora kuk.samtidig som hon spotade på min stora fetta kuk.samtidigt kom lukas
rakt i fittan så det var nu bara jag kvar som nu fick en fitta som inehåll simon/lukas/antons sperma och
klaras fittsaft. fittan var så jävla kladig och god. jag skrek och njöt av den såsiga fittan klara
såg utt att njuta enu mer en vad jag gjorde det är ju inte varje dag man har tre satser och en kuk i fittan.
vi knullade på i ett bra tag, Då jag jag till sist kom rakt in i hennes fitta. när vi nu skulle gå så såg
jag hur det ran ut sperma ur hennes fitta så gävla gött att se;).


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Jag kan fan inte vara från den här världen [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RÄTTNING! IG PÅ STAVNINGEN!

GÖR OM - GÖR RÄTT, DÄRMED BASTA!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och förresten så var den rätt tråkig. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Luktar inte alls troll om trådskaparen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingen kan stava SÅ jävla dåligt. Kom du till Sverige för 2 år sedan eller?[rolleyes]


   
SvaraCitera

Okej, jag har aldrig i hela mitt liv sett så många stav fel och grammatiska fel i en enda novell!
Men bra historia i alla fall (gillade inte den bögiga delen bara)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vill vara med!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stavfel?


   
SvaraCitera

Har det hänt på riktigt lr var den bara påhittad? [confused]


   
SvaraCitera

ceka92:

Ingen kan stava SÅ jävla dåligt. Kom du till Sverige för 2 år sedan eller?

Du tog orden ur munnen på mig[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AdamVikingen:

Okej, jag har aldrig i hela mitt liv sett så många stav fel och grammatiska fel i en enda novell!

hahahahhhahahaaha [bigsmile][y][n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag kom [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åh, det här får mig att minnas tillbaks på hur det var på högstadiet. vi killar gjorde likadant i vår klass, fast vi sket i horan och sög och knullade bara varandra[smile]


   
SvaraCitera