Aviseringar
Rensa alla

Efter hur många månader tycker ni att man kan förlova sig?


Ämnesstartare

Jag undrar, vad är de lägsta månaderna man ska vart tillsammans för att förlova sig? alltså efter hur många månader ska man ha vart tillsammas för att förlova sig tycker ni?:)

är 16 år och min kille vill förlova sig han är snart 18 och jag snart 17, men jag vet inte vi har vart tillsammans i 4 månader och vill förlova oss dagen vi har 8 månader för då fyller han även år men vad tycker ni om det?

Han är mitt allt och jag skulle aldrig klara av att leva utan honom och han känner samma! Han har fått mig stanna kvar här i jorden så pass länge som jag har..

tacksam för svar!:)


   
Citera

Mer än 24 månader tycker jag.


   
SvaraCitera

När du är 25 och vet bättre än så


   
SvaraCitera

En dag. Det är bara en ring. Dessutom så kommer ni ändå inte gifta er inom ett år. Det finns inga fel.


   
SvaraCitera
Åtta

När ni planerar att gifta er inom ett år.


   
SvaraCitera

en halv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Mer än 24 månader tycker jag.

okej :P.

reeplay:

När du är 25 och vet bättre än så

Nja..

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Angeleyes:

En dag. Det är bara en ring. Dessutom så kommer ni ändå inte gifta er inom ett år. Det finns inga fel.

Jajo håller ja med om..


   
SvaraCitera

inte alls, är ju bara ännu ett sätt för kvinnor att försöka få mer kontroll över oss män[confused]


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Ungdomar.se/Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se


   
SvaraCitera

Efter 1245,6738 månader.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

inte alls, är ju bara ännu ett sätt för kvinnor att försöka få mer kontroll över oss män

Så är det verkligen inte!
Varför skulle då Jimmy vilja förlova sig? det är ju han som helatiden säger att han verkligen vill det och nej få mer kontroll? verkligen inte :S sån tjej orkar nog ingen pojke med!


   
SvaraCitera

Äh. Vill ni förlova er så gör det. Ingen idé att vänta för väntandets skull.


   
SvaraCitera

Aldrig!


   
SvaraCitera

PallarInte:

Så är det verkligen inte!
Varför skulle då Jimmy vilja förlova sig? det är ju han som helatiden säger att han verkligen vill det och nej få mer kontroll? verkligen inte :S sån tjej orkar nog ingen pojke med!

För att dölja att han är gay såklart[confused]


   
SvaraCitera

varför göra det överhuvudtaget?


   
SvaraCitera