Aviseringar
Rensa alla

Efter kyssen


Ämnesstartare

Okej, så jag kysser henne (jaja, jag har sökt och läst massa gamla trådar med bra tips [y] Så det fattar jag! [bigsmile]) Men sen då, ska man säga nåt? Dina kyssar påminner om en pingvins ögonfransar. Eller någon annan himmelskt filosofisk liknelse? Måste man säga nåt!? [shake] Ska man göra nåt istället, vill du följa med och se min champinjonodling? [no-no]
Ska man bara sitta jättetyst och jättepinsamt och titta på varandra? [surprised]
Förlåt men jag har slarvat bort manualen till livet... [tard]


   
Citera

Hubbens:

Dina kyssar påminner om en pingvins ögonfransar.

HAHAHHAHAHA


   
SvaraCitera

Kör på pingvinögonfransarna.


   
SvaraCitera
smisk

Nej, nej, nej. Säg inget. Kyss mera.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eurynomous:

HAHAHHAHAHA

Alltså om jag inte får något najs råd så kommer jag av ren nervositet köra på något sånt där idiotiskt som är typiskt mig [n] [tard]


   
SvaraCitera

Kyssar är till för att försöka få sex. Så fortsätt bara på spåret.


   
SvaraCitera
elinc

Du kan ju alltid ge henne en komplimang. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

Nej, nej, nej. Säg inget. Kyss mera.

Okej tack [smile], jag kniper igen käften och trycker den mot hennes istället [y]

Harpyja:

Kyssar är till för att försöka få sex. Så fortsätt bara på spåret.

Uppfattat! Jag har alltid velat bli lokförare, så rent teoretiskt borde jag ha en talang för att följa spår! [tard]


   
SvaraCitera

Hubbens:

Dina kyssar påminner om en pingvins ögonfransar.

Ögonkontakt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

VAR TYST säg ingenting bara le


   
SvaraCitera
smisk

Hubbens:

Okej tack [smile], jag kniper igen käften och trycker den mot hennes istället [y]

Låter bra. Smörigt mellansnack är bara avtändande.


   
SvaraCitera

Hubbens:

Uppfattat! Jag har alltid velat bli lokförare, så rent teoretiskt borde jag ha en talang för att följa spår! [tard]

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hubbens:

Alltså om jag inte får något najs råd så kommer jag av ren nervositet köra på något sånt där idiotiskt som är typiskt mig [n] [tard]

smisk:

Nej, nej, nej. Säg inget. Kyss mera.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

Nej, nej, nej. Säg inget. Kyss mera.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elinc:

Du kan ju alltid ge henne en komplimang. 🙂

Alltså tyvärr, men du har ju blivit överkörd 🙁 Alla tycker jag ska använda den lilla hjärnkapacitet jag har till att vara tyst och inte se ut som en idiot. Jag tror fan jag kan klara av en sån grej [surprised] Jag trodde det var svårare saker man behövde kunna jue [cry] Jag avlägger lägesrapport imorgon om vad för käcka grejer jag förhoppningsvis inte kläckte ur mig [tard]


   
SvaraCitera