Aviseringar
Rensa alla

Efter mobbningen


Ämnesstartare

För två år sedan var jag mobbad från 3-6åk av ett tjejgäng dom förstörde mig hel jag ville dö. Men när jag började i 7an så byttes man till en ny skola så jag trodde det skulle bli bättre eftersom vi fick nya klasser. Men i 7an fick jag fortfarande blickar men det var det. Men efter nån vecka i 7an så började jag få panik attacker varje gång jag såg den ena tjejen och det blev värre för varje dag. Nu går jag i 8tan och jag är liv rädd för hon jag får panik attacker jag tänker på hur hon har förstört mitt liv. Vill dö pågrund av hon. Jag vet inte hir jag kan glömma hon. Och för 10 månader sedan vart jag kär i två killa, och då menar jag jätte kär har alldrig älskat en människa. Men för 2veckor sedan började hon umgås med dom och min magkänsla säger att hon gör det för att jon vet att jag blir sårad. Jag vill bara glömma hon//14år


   
Citera

Inte kul borde göras mer åt gärder mot de


   
SvaraCitera

Har du snackat med någon vuxen om det? 


   
SvaraCitera

Mobbning är inte roligt, men på vilket sätt förstörde hon ditt liv? Om jag nu får fråga, menar inget illa, men det låter rätt så grovt uttryckt och ger olika typer av råd. Men mitt generella råd är att prata med en vuxen om det. 


   
SvaraCitera
Tifo06

Fyfan vad taskig tjej asså förlåt men vilken h***, så fel att göra ! Lärarna hjälper oftast inte men du borde prata om att få byta skola ! Eventuellt asså ...vene vad jag ska säga 


   
SvaraCitera