Aviseringar
Rensa alla

Efter muslim-terror-attacken i Köpenhamn - SD ökar med lavinfart


Ämnesstartare

De muslimska terroristerna i Köpenhamn vars syfte är att skapa panik, oro och rädsla får enl mig bara ett resultat i Sverige - Sverigedemokraterna ökar ännu mera och vad svenskarna tycker om muslimer censurerar jag.

Vad tycker du?

Öppen debatt!


   
Citera
Ämnesstartare

Om det är så folk väljer att rösta får de väl göra det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Givetvis blir det så eftersom SD är det enda parti som tar islamism på allvar. De övriga partierna tror att det räcker med att ge dem psykologhjälp och ett jobb så blir de fromma som lamm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den islamistiska terrorismen kommer säkerligen leda till att SD ökar ännu mer än vad man annars hade gjort. SD har sedan de kom in i riksdagen konsekvent varnat för islamism. Man har varit långt före andra partier med att föreslå större gränskontroller och att terrorister ska bli av med medborgarskap. Jimmie Åkesson ägnade store delar av sitt sommartal förra året åt att just varna för islamism. Senaste tidens händelser visar ju bara att SD, tyvärr, haft rätt från början.

Däremot tror jag svenskar är smartare än att tro att alla muslimer är terrorister bara för att ett fåtal extremister begår terrordåd.


   
SvaraCitera
Lounge

   
SvaraCitera