Aviseringar
Rensa alla

Efter operation av "strängen"


Ämnesstartare

Hittar ingen bättre plats att fråga om det, så vi testar här får vi se vad som händer.

I måndags var jag på operation av "frenulum", strängen på baksidan av penis. Läkaren avrådde mig ifrån fysisk aktivitet (Fotboll, hockey etc etc), i en vecka, och sex i 4 veckor. Han nämnde även att jag inte bör dra ner förhuden, då den kan fastna i stygnen.

Min stora fråga nu är, någon som varit med om något liknande och vet ungefär när stygnen löser upp sig själva, och man kan dra ner förhuden igen, för hur annars ska man kunna "tvätta" området?


   
Citera
Ämnesetiketter

varför frågade du inte din läkare om det Sherlock?

btw, en månad, det lär ju bli jävligt krigigt efter några dagar. hålla sig en månad från att runka har man ju inte gjort sen man var typ 11


   
SvaraCitera

Hell_man:

hålla sig en månad från att runka har man ju inte gjort sen man var typ 11

Jo d går om man har sex tillräckligt ofta. Fast nu var det väl bara någon vecka sen sist.


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

Jo d går om man har sex tillräckligt ofta. Fast nu var det väl bara någon vecka sen sist.

ja men tänk om du inte fick använda draggen alls på en månad?! då lär ju du oxå balla ur


   
SvaraCitera

Hell_man:

ja men tänk om du inte fick använda draggen alls på en månad?! då lär ju du oxå balla ur

Jo, skulle förmodligen vilja döda någon, eller migsjälv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hell_man:

varför frågade du inte din läkare om det Sherlock?

För jag kom på det först efter att jag kommit därifrån.


   
SvaraCitera

Varför har du opererat dej?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Varför har du opererat dej?

Gjorde ont i strängen vid samlag, var upp och kollade, de sa att det borde åtgärdas. Skickades med remiss till stora sjukhuset, de fixade operationstid, och woila. Nu sitter jag här nyopererad 🙂


   
SvaraCitera

ring sjukvårdsupplysningen...


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

Fast nu var det väl bara någon vecka sen sist.

*noterar*


   
SvaraCitera

enkaka:

*noterar*

2 dar nu^^


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

2 dar nu^^

Hur går det ihop?


   
SvaraCitera

enkaka:

Hur går det ihop?

Syftade på runkande när d va en vecka som gått, sen syftade jag på sex, blev förvirrad då d va 1000 år käns det som när jag skrev i tråden senast.

Jag tycker iaf det är kul att delge dig informationen bara för att xD


   
SvaraCitera

😀 ok


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera