Aviseringar
Rensa alla

Efter rakning.


Ämnesstartare

Någon som har nått bra tips om någon produkt man kan köpa för att minska irritation efter rakning? Är trött på att det ska klia hela tiden.

Det blir så torrt efter löddret , eller va man ska säga, så tänkte om det finns nån återfuktare eller något iaf som lindrar torrheten.

Tacksam för serriösa svar.


   
Citera
Ämnesstartare

schill:

Tacksam för serriösa svar.

Då är um fel ställe [y]


   
SvaraCitera

After-shave-balsam.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Som den över sa, after shave... :< Du måste väl veta vad det är?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

va klent


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

VAR EN MAN
NJUT AV OBEHAGET


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brukar tvätta ansiktet i skitkallt vatten och sedan smörja in med en fet kräm jag fick av min mormor, fungerar jättebra!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

på apoteket finns en ansiktsgel som heter cliniderm for men soothing after shave gel. den är riktigt bra. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

Då är um fel ställe

Hahah så sant:D

Kablash__:

Som den över sa, after shave... :< Du måste väl veta vad det är?

Jag har after shave men det är nog det som är dåligt, för det hjälper inte ett skit o det torkar ut huden ännu mer. Vilket leder till mer kli 🙂

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Tack så mycket iosib! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bara att ta valfri ansiktskräm eller? jag köpte någon konstig aftershave i somras som jag knappt använt.. men vanlig hudkräm från typ Nivea funkar nice ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schill:

Någon som har nått bra tips om någon produkt man kan köpa för att minska irritation efter rakning?

Salt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

Salt?

Haha, mm jag kan prova, som en sade tidigare, Jag är ju man för helvette måste tåla lite! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schill:

Haha, mm jag kan prova, som en sade tidigare, Jag är ju man för helvette måste tåla lite! 🙂

Alltså det kommer svida till som fan ibörjan men sen efter några sekunder så blir det bra[smile] Hellre smärta en kort tid än några veckor[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

Alltså det kommer svida till som fan ibörjan men sen efter några sekunder så blir det bra Hellre smärta en kort tid än några veckor

Fyfan =) trodde inte du va serriös!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schill:

Fyfan =) trodde inte du va serriös!

Jo jag lovar dig. De tar kål på bacillerna som gör att det kliar. Träffade en gång en tjej som berättade om det och hon höll på sådant där flum. Jobbade på någon skönhetssalong.


   
SvaraCitera