Aviseringar
Rensa alla

Efterhängsen tjej...


Ämnesstartare

Jag är intresserad av en kille som jag endast har träffats en gång. Annars har vi bara pratat på msn, fb osv.

De gånger vi har pratat över internet är det ofta jag som har tagit intiativet och skrivit till honom, vilket har resulterat i att jag har känt mig väldigt efterhängsen. Jag vill så gärna träffa honom igen, men jag känner mig alldeles för efterhängsen för att ens fråga.

Vad borde jag göra? Ska jag bara backa undan ett tag.. dvs sluta skriva och vänta tills han gör det, och sen fråga? Eller ska jag helt enkelt vara hur tjatig som helst och bara fråga rakt ut? Annat förslag?


   
Citera
Ämnesstartare

Hur verkar de när ni pratar då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mja, lite knepigt det där. Om jag är intresserad (JAG) så är det alltid jag som börjar skriva, och om jag inte skriver så är det väl så att jag inte är så intresserad...
Fast han kanske är annorlunda, vad vet jag [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om han inte visar några tecken på att han tycker att du är efterhängsen så är det lugnt tror jag[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fade:

Hur verkar de när ni pratar då?

Jag vet inte riktigt. Med tanke på att vi bara har träffats en gång så vet jag inte hur han brukar uttrycka sig när någon blir jobbig. bara de gånger han gör annat på sidan av..alltså.. det gånger hans status är "upptagen". fast då brukar han ju ursäkta sig så att jag ska fatta..

men ändå... jag vet inte hur killar tycker när tjejer skriver till en ganska ofta. om de uppskattar det eller inte. jag känner mig bara dryg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaaaaag89:

Jag vill så gärna träffa honom igen

jaaaaag89:

Vad borde jag göra?

Vad tror du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sebbenen:

Mja, lite knepigt det där. Om jag är intresserad (JAG) så är det alltid jag som börjar skriva, och om jag inte skriver så är det väl så att jag inte är så intresserad...
Fast han kanske är annorlunda, vad vet jag

Med tanke på att det bara är jag som skriver typ, de gånger han är inne, så känner jag mig väldigt jobbig. Han kanske bara inte har upptäckt att jag varit inloggad.

Det som gör att jag inte vill vara för efterhängsen är den stora åldersskillnaden...(på fem år, jag är 16). vill liksom inte skrämma iväg honom i första taget :s

vi har snackat av och till, i ungefär i 2 månader. borde jag ligga lågt ett tag?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

schism:

Vad tror du?

Inte vet jag?

Vad tycker du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaaaaag89:

Inte vet jag?

Vad tycker du?

Föreslå att ni ska ses istället för att vara tjatig på msn. [zzz]

Kommer han med ursäkter och verkar inte vilja ses så är han inte intresserad, slut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaaaaag89:

vi har snackat av och till, i ungefär i 2 månader. borde jag ligga lågt ett tag?

Jag brukar också känna mig så. Hell, tjejen ja var kär i blockade mig på facebook för hon tyckte jag stalkade henne...Jag vet hur du känner dig 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaaaaag89:

men ändå... jag vet inte hur killar tycker när tjejer skriver till en ganska ofta. om de uppskattar det eller inte. jag känner mig bara dryg.

Hmmm ja förstår de... men prata lite till å fråga sen om han vill att ni ska träffas [y] finns ju inte så mycket annat att göra å är ju värt att testa [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sebbenen:

Jag brukar också känna mig så. Hell, tjejen ja var kär i blockade mig på facebook för hon tyckte jag stalkade henne...Jag vet hur du känner dig 😀

Ja, man känner sig så grymt jobbig... men vad ska man göra då? Man kan ju inte hålla sig borta från den man är intresserad av 🙂 går ju bara inte...

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

fade:

Hmmm ja förstår de... men prata lite till å fråga sen om han vill att ni ska träffas finns ju inte så mycket annat att göra å är ju värt att testa

Jag är nästan rädd och fråga. Om han inte vill är det kört... fast det är väl kört ändå om jag fortsätta tjata på msn.. hehe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaaaaag89:

Ja, man känner sig så grymt jobbig... men vad ska man göra då? Man kan ju inte hålla sig borta från den man är intresserad av 🙂 går ju bara inte...

nej eller hur? Det värsta är att hon skrev i min hela tiden, klart som fan man skriver tillbaka 🙁

Kämpa på säger ja 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Backa undan och låt honom kontakta dig. Det fungerar utmärkt för mig!

Dold text: Hm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sebbenen:

nej eller hur? Det värsta är att hon skrev i min hela tiden, klart som fan man skriver tillbaka 🙁

Kämpa på säger ja 😉

Ja, det är väl klart att man skriver tillbaka 😛 haha! 🙂

hm, tack 🙂

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Harpyja:

Backa undan och låt honom kontakta dig. Det fungerar utmärkt för mig!

Om han inte har hört av sig på 1-2 veckor... ska man kontakta själv då? Eller är det ett tecken på att det är kört och att man ska skita i honom? Hur brukar du göra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaaaaag89:

Eller är det ett tecken på att det är kört och att man ska skita i honom? Hur brukar du göra?

Well jag hade nog gett upp innan det eller inte ens klarat av att vänta så länge. Hade det gått så länge utan att han hört av sig så kan man ju undra varför man är bortglömd- läs: inte intresserad.


   
SvaraCitera